Fleuribelle ah wat balen dat ze geopereerd moet worden.... ik duim mee dat de gepensioneerde proffessor de staande operatie wil doen....
Cass krijgt ook zucht onder haar buik. Ook is haar linker knie al een paar dagen wat dik en loopt ze er gevoelig op, vooral op het harde. In het gras loopt ze prima. Als het van t weekend niet opknapt bel ik maandag de DA even...
Dustinlover
Geplaatst: 09-04-21 17:14
Riv wat een flinke plaat zeg!
Nou aimee is nog even onder toezicht buiten geweest. Wel is ze echt enorm boos op de hele wereld.
Melk is wit, hars hangt eraan dus nu zo wachten tot het komt! Ben echt heel benieuwd
Fleuribelle, wat vervelend zeg dat ze geopereerd moet worden. Ik hoop voor je dat het staand gaat lukken.
mirjam, lekker spelen in zo'n ruime box
Dustinlover, spannend! succes met waken!
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 09-04-21 17:28
Och jeetje Dustinlover, die is echt boos op de hele wereld. Hopelijk zet het door en is de kleine er snel! Dan kijkt ze vast heel verliefd in plaats van boos.
Zo Riv, dat is een flinke plaat! Ben wel blij dat die van mij (nog? Ze is even ver als Lotus) niet van die zucht platen hebben. Ziet er altijd zo ongemakkelijk uit. Wel fijn, lekker even een stukje wandelen!
Wat heftig en naar Fleuribelle, ik hoop ook dat ze staand geopereerd kan worden, toch wel prettiger met veulen als ze niet onder narcose hoeft. Veel sterkte.
Jeeeeetje Jennifer, 368 dagen. Dat is echt al heel lang wachten haha. Staart schuren kan inderdaad teken zijn dat het veulen eraan komt, maar er zijn ook genoeg merries die het al veel eerder doen. Hoe is haar uier? Klaar om te bevallen? Hopelijk hoef je niet heel veel langer meer te wachten.
Het is wel op tijd paardje2013, even goed in de gaten houden. Is het haar eerste veulen?
cp112
Geplaatst: 09-04-21 18:01
Ach jee fleuribelle wat naar... Hopelijk komt het goed met het oog.
DL, oh my
Ik ga ondertussen aftellen met de volgende dame. Nu 313 dagen en behoorlijk verder dan Fief op die tijd was. Dus hopelijk laat zij mij niet zo lang wachten . Stopjes komen los nu.
Extra spannend want dit is het allereerste veulen van onze hengst kan niet wachten.
Hier het uier van onze koe en euhm, ze heet ook nog Big Berta ik heb het niet verzonnen haha. We noemen haar Bertje
En nog even een Hayley spam
Fotsy
Geplaatst: 09-04-21 18:26
Knap veulen Cp echt chique
Dl ohjee die ziet er happy uit NOT
Net kleine man halster aangedaan, gewoon los in de piste naar toe hup aan, even aangelaten voor min dan weer af en klaar. Heerlijk als ze zo halstermak geboren zijn. Moet wel zeggen ik vind die halsters van mini horse shop met drie sluitingen waarvan de neusriem opzij open kan in plaats van vanonder een geweldig goeie uitvinding voor veulens. Ik doe eerst achter de oren dicht dan pas de neus. Gaat altijd zo makkelijk, geen gevecht. Later leert ie wel neus erin steken.
Rowan, succes. Ik denk en hoop dat je niet meer al te lang moet wachten.
Pfoe zo een zuchtplaten zien er heel ongemakkelijk uit zeg
Ik zag knappe lieve Jupi nog verschijnen.
Hier de laatste dagen teveel gebeurd om echt te kunnen genieten van Poppemie of de babygeitjes. Daar dit weekend eens wat werk van maken.
Cynthia82
Geplaatst: 09-04-21 18:56
Riv, hopelijk worden de platen van je merrie niet zo enorm als die van Fi.
Idris is nu 14 dagen, de plaat is wel geslonken, maar voor mijn gevoel staat die nu stil, terwijl ze voorheen altijd na een week wel weg waren. Dus nu ben ik op zoek naar iets wat helpt het vocht af te drijven. Mijn veearts raadde Phytorenal aan, maar ik ga nu nog even speuren op internet.
AM wat vreselijk!! Heel veel sterkte!! Hoe is wild nu?
Knoselder jij ook sterkte met je verlies... is nooit leuk!
CP wat een heerlijk koppie heeft Hayley Volgende gaat hopelijk niet snel op zich laten wachten...
AfroAnita wij doen kriebelen. Beginnen op de buik en steeds verder naar onder. Niet te lang en positief blijven belonen. Zijn nu zo ver dat ik uier mag aanraken zonder kriebelen
Oeh heftig fleuribelle...
DL dat moet nu toch niet lang meer duren??
Wow Jennifer... 368... hoop dat ze je niet meer al te lang laat wachten...
Mirjam wat een stuiterbal
Riv wat kijkt jouw kameel lief
Dakario
Geplaatst: 09-04-21 19:05
AM en Knolselder heel veel sterkte Met het verlies.
Fleuribelle hopelijk komt het ok met het oog.
Mooie veulens!
Hier nog steeds aftellen. Ze maken geen haast van.
AfroAnita
Geplaatst: 09-04-21 19:08
@fleuribelle hopelijk wil de gepensioneerde professor die ingreep doen zodat het gewoon staand kan en ze niet volledig onder narcose hoeft! Sterkte met het oog!
@AM jammer dat een moederloos veulen ook geen optie is voor Wild, dus toch een placentitis.. zo balen zeg dat het nu zo moet aflopen!
@balou_lover voor afgelopen zondag kon ik de uier gewoon aanraken en ook tussen de uier schoonmaken enzo, sinds zondag mag dit dus niet meer van haar! Maar zal het morgen of vanavond even proberen of ze het met kriebelen meer accepteert!
suffie
Geplaatst: 09-04-21 19:10
Fleuribelle, wat ontzettend vervelend Hopelijk kan het toe met een staande OP.
DL, spannend
Riv, Carlijn begint ook zo'n zuchtplaat te ontwikkelen. Heel bizar hoe zij hetzelfde draagt als haar moeder Lara. Ook zo'n megabuik en precies op schema. Carlijn staat een beetje apart over de benen, maar onze paddock loopt bijna met 1 meter hoogteverschil naar beneden, ligt op een Es.
Wat een leuke dieren Suffie. Happy is inderdaad bescheiden!
Ik kijk er eigenlijk wel naar uit als Suus straks naar huis komt om in de gaten te houden. Ook leuke afleiding. Ik ben een beetje in de war nu omdat Blacky dé spilfiguur was. En nu is die weg. Kon ook geen blijf met mezelf bij de paardjes vandaag.
Jacky, wat vervelend van haar been, hopelijk is het iets kleins wat zichzelf oplost.
Dustin en Quir, ja! Voor het eerst dat ik zo'n plaat of bult meemaak. Maar ze is nu ook echt behoorlijk zwaarder dan vorige keer plus ik rijd al een hele tijd niet meer, vorige keer nog tot het einde ongeveer.
Wat spannend! Die blik van Aimee herkenbaar.
Cp, haha Bertha de Koe, zou mooi zijn als je van het ene in het andere veulen rolt! Leukerd is Hailey
Ja Cynt, die van jouw wint het niet normaal. Hopelijk trekt het snel weg!
Balen fleuribelle, is er geen andere kliniek die de operatie anders wel staand uit kan voeren?
AM wat afschuwelijk, ook nog eens zo’n plaatje van een veulen...
Mirjam ben je niet bang dat ie in het hooinet komt? Wat een spring in het veld Kan jouw camera ook draaien? Hier een die niet draait, zoek nog eentje die wel draaibaar is
tamaramt
Geplaatst: 09-04-21 21:49
Fleuribelle: wat heftig en vervelend zeg:( hopelijk komt alles goed.
JenniferO:368 dagen!! ik hoop toch dat mijn merrie dat niet gaat doen. Pffffff.
@cp: leuke fotos
Ik heb vanmiddag op advies vh topic hier paar nieuwe veulenhalsters gekocht met klip. Ik heb er nu in totaal 6 dus er gaan er sowieso 2 minimaal terug want die zijn zonder klip
Miekies0710
Geplaatst: 09-04-21 21:53
Loes wordt elke dag ronder lijkt het wel. Banden beginnen al te verslappen. Naast de staart is het al lekker flubberig en uier loopt niet veel meer terug. Staart begint ze ook al iets te schuren.