Over 5 dagen is Bibi ook safe, vandaag 315 dagen dus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AndreaB schreef:Jammer dat er nog geen nieuwe veulens bij zijn. We wachten geduldig af.
Ze heeft al wel een heel mooi uier Tinnie.
Evelien, bij jou begint hij langzaamaan ook te vullen. Vanaf hoeveel dagen dracht loopt het uier vol?
Wij zitten vandaag op dag 300!![]()
Vanmorgen lekker met haar naar een veldje gelopen om grasjes te eten. Op de terugweg kwam ik een meneer tegen die vroeg hoe lang ze nog moest en dat hij dacht dat het een hengstje zou worden. Ben heel benieuwd wat er straks uit komt rollen, want de meesten in mijn omgeving denken dat het een hengstje zal zijn.
Morgen gaan we naar de hengstenshow van Platinum. Eens kijken hoeveel geluk mijn vriend dit jaar heeft en papa-paard nog eens bewonderen.
[ [url=m/tMcy04.jpg]Afbeelding[/url] ]
xPenny schreef:[ [url=m/HDPWkC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tc2OC1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier op de manege bij ons staat een leuke witte merrie. Is nog niet zo lang aangekocht maar is vrij "breed". Of ze nu dik is of misschien drachtig?
Ze heeft ook wat zucht voor haar uier.
Wanneer we aan de flanken komen, kijkt ze erg kwaad en vind ze ook totaal niet leuk. Aan de uier mogen we al helemaal niet aankomen...
Wat denken jullie? Kans dat ze drachtig is of kunnen merries dit ook hebben zonder dat ze drachtig zijn?