Murosch schreef:Wat fijn Esther! Mooi om te zien he, nu mag het lange wachten gaan beginnen. Erwtje, hihi, leuke naam hoor!
Al 1.60 is Kodi?? Sjonge wat een joekel. Ik zal Veronia ook eens weer meten. Die zal nu ergens in de 1.50 zitten, maar ik denk zo rond de 1.52-1.53 ongeveer.
Zal ik ook even een foto spam doen van mijn jaarling? Ik denk dat de meesten hier haar wel al kennen, maar voor wie niet. Dit is Veronia, mijn 2015 veulen van de Groninger hengst Macho Polo uit mijn KWPN merrie Wainonia (Oliver x Voltaire):
[ [url=m/mBP2HZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cO2ZlG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En samen met mama:
[ [url=m/CF6vSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk om je knappert te zien! En ook die van sultan! Super leuk om ze zo te zien groeien..!
Volgens mij is het het jaar van niet drachtig willen worden. Ik zal mijn drama verhaal vertellen..
Aankomende maandag zouden we bij de universiteit utrecht de 18 dagen scan hebben (woon in hilversum dus lekker dichtbij) maar toen ik afgelopen donderdag bij ushi kwam was het goed mis. Ze gaf geen enkel teken van ziekigheid ofzo maar er liep in stralen dikke wit/gele slijmerige vloeistof uit haar aan de achterkant.. Dus de dierenarts erbij gehaald en die schrok zich helemaal wild. Hij had het nog nooit zo heftig gezien en hij was doodsbang voor SEM of een heftige baarmoederontsteking. Dus hij opgevoeld maar het viel hem heel erg mee hoe de baarmoeder aan voelde. Maar de afscheiding bleef er uit lopen..

Maar toch een afspraak voor ons gemaakt vrijdag bij de universiteit van Utrecht (hoefde dus gelijk maandag niet meer dus)
Dus vrijdag om 13.00 bij de uu maar de afscheiding was doorzichtig geworden. Dus opgevoeld en gescand de baarmoeder was helemaal keurig in orde en ook haar eierstokken en alles zagen er super uit. De afscheiding hadden ze ook nog nooit gezien van de foto op zo'n heftige manier. Dus toch nog extra onderzoek gehad maar helemaal niks. Ze was weer hengstig en heeft haar vruchtje verworpen. Ze hadden het bevruchte vruchtje in haar gevonden en heel huids eruit kunnen halen.

Dit was haar baby.. Dit was het vruchtje van 14/15 dagen dracht. Heel bijzonder om te zien. Maar heel verdrietig dat het niet is uitgegroeid tot een baby.
Maar geen tijd gehad om verder na te denken er zaten al twee eitjes van 3 en 4 cm en we moesten snel handelen. We hadden besloten niet weer helemaal naar België te gaan vanwege tijd te kort en mijn werk en hebben die vrijdag contact gelegd met de eigenaresse van Kambarbay. Gister ochtend weer terug gegaan naar de uu en gecontroleerd of de eitjes er nog zaten. Diepvries besteld van Kambarbay en ushi is nu uit logeren bij de UU zodat ze de juiste begeleiding heeft. Gister zijn er in de avond hormonen toegediend en vandaag zal ze geinsemineerd zijn/worden en morgen ook weer. Als alles goed is is ze dinsdag of woensdag klaar en kan ik haar halen.
Hopen hopen hopen! Wat een drama al die merries die niet drachtig willen worden. Sorry voor mijn hele verhaal!
De combi word dus toch die we eerst bedacht hadden (als alles lukt)

Toekomstige papa

En mn knappe meisje