Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azara71 schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar mijn merrie tolereert niemand om haar heen !
Ik mag nog bij haar komen, maar op bepaalde plekken mag ik haar niet meer aanraken. Als een van haar vriendjes bij haar in de buurt komt springt ze er echt boven op met platte oren, zelf haar zoon mag niks meer haha. Hoop dat ze toch wel weer rustiger word !
Azara71 schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar mijn merrie tolereert niemand om haar heen !
Ik mag nog bij haar komen, maar op bepaalde plekken mag ik haar niet meer aanraken. Als een van haar vriendjes bij haar in de buurt komt springt ze er echt boven op met platte oren, zelf haar zoon mag niks meer haha. Hoop dat ze toch wel weer rustiger word !
Robynn"
Khaleesi en Dany zijn vandaag naar Pjotr gebracht en deden het heeeel braafstonden binnen een minuut samen op de trailer en waren onderweg lekker rustig. Khaleesi heeft haar eerste dekking achter de rug en ook dit ging (onder het toeziend oog van Dany
) helemaal top!
hij kon er net zoals vorig jaar perfect bij en nu zal ze om de dag gedekt worden.
Ik ben echt zo blij dat ik weer voor dezelfde combi gekozen heb![]()
Let op, 18+ hihi!
lekker los touwtje, zoals het hoort! Brave pony's
Samen met dochterlief na de dekking[/quote]
Fijn dat het goed gegaan is.
[quote="Vientje schreef:Nou, hier zit het met het hengstig worden wel goed, allemachtigDe boel drupt alle kanten op en madam staat doorlopend met de staart omhoog sinds vanmiddag, de sl*ttebak
Zó hengstig staat ze niet vaak
Helaas ontdekten we dat pas te laat om vandaag nog evt te kunnen insemineren, dus hoop dat het morgen nog niet te laat is... Morgenvroeg scannen en ik verwacht dan morgenmiddag/avond insemineren. Fingers crossed!
Pauk schreef:Aura wordt al hengstig.. Was vandaag niet bij m'n ruin weg te slaan, stond wat met haar staart omhoog maar nog niet te piesen maar zo begint het altijd dus ze reageert mooi.
Knolselder schreef:Vientje heeft een overhengstige merrie en ik eentje die maar niet hengstig wordt![]()
Hopelijk ben je nog op tijd!
Oooh Pjotr is zo een knappe kerel! Ik ben benieuwd!
Fre heeft afgeslagen, dus die moet ik een dezer dagen gaan ophalen weer. Hopelijk is ze met 2 nu!
En de gastmerrie is ook opgehaald. Ook daar hoop ik op een drachtige merrie
Cemlys schreef:Merrie is inmiddels al 3x gedekt weer. Hengst heeft het kunstje inmiddels ook door. Dus dat scheelt gaat lekker snel. Een dag overgeslaan omdat er een veulen slokdarmverstopping had, maar dat lijkt inmiddels ook weer rustig.
ubimone schreef:YESSSS!!!! Hier eindelijk Moontje drachtig (KWPNer)
Ceslin was nog niet hengstig. Waarschijnlijk hebben we haar cyclus onderbroken met hengstig spuiten.
Nu ff aankijken en anders over 10 dagen opnieuw hengstig spuiten!