Rexplosion gaat bij mij hoe dan ook Rex worden en dan heb ik net een mechelse herder op weide lopen... 
Maar ik vond het wel lief dat hij met dat idee kwam om Pret haar veulen naar Explosion te vernoemen. Ik heb het er best moeilijk mee dat Explo stilletjes oud aan het worden is (elke winter die ik hem door krijg is er 1tje om te vieren zeg maar.) en vond het wel lief dat ie zo mee dacht om Ex dan te laten "voortleven" in het jonge ding...Is toch een teken dat ie gewoon heel goed beseft dat ik er mee bezig ben... en da's zo heerlijk typerend voor hem... Andere kerels zouden daar geen moment bij stil gestaan hebben.
Ik vind dergelijke namen ook altijd mooi, het zou hoe dan ook een andere taal geworden zijn.
Als ik dan Phara zie, die met zijn 18 nog uit ziet als een 6jarige...
Ben blij dat ik hem dat nog heb kunnen geven... En hoe langer hij er van mag genieten, des te dankbaarder ik ben!
-modus. Deze dame is er een onderdeel van;

), maar totaal een leek wat betreft de bevalling zelf. Hadden jullie er een ervaren persoon bij? Iemand stand-by die je kan bellen mocht dat nodig zijn, of gewoon doen en bij complicatie's DA erbij?
Deze dame is nu toevallig weer op mn pad gekomen en ze is gewoon welkom, als alles gaat zoals ik hoop tenminste. Heb ik ook wat te doen als Caily in de wei staat te moederen, en daarbij, mocht het een hengstveulen worden heeft hij zijn eerste date al binnen, haha.
Maar elk ras zitten sterke en minder sterke dieren tussen qua bouw en beweging. Don't worry, ik fok niet zomaar, en zeker niet buiten het ras. Paardenmarkt is wel vol genoeg als je het mij vraagt.