Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inowa schreef:rijden kan idd best wel,is eigenlijk juist beter om de spieren getraind te houden ivm spierbevangenheid.
maar springen gaat echt niet meer.
moet zeggen dat het wel echt welsh eigen is om ongeacht wat door te blijven gaan,die moet je echt tegen hunzelf beschermen
Snoevie schreef:ja ik ben reuze benieuwd,en met Neon Light ook,maar die wil graag op 5 mei
Ravina dr baby mag wel eerder komen,maarja zal je zien dan draagt ze misschien wel vet over
Neonlight schreef:Jullie mogen me voorgaan, wel op voorwaarde dat er een spikkel geboren wordt op 5 mei bij mij.
Al_Zawraa schreef:Nog geen veulen bij Peetje zie ik.
Steeds meer merries die boven de 300 dagen zijn, en een mooie foto van knappe Nadjarah gezien![]()
Vanochtend toen ik klaar was op stal en nog wat tijd over had voor ik naar mijn werk moest, nog even met Fakhour geknuffeld en gespeeld. Alleen toen ik wegging raakte hij in paniek, alsof zijn moeder wegging.. Heel hard rondjes racen, gillen, nog harder rennen, nog harder gillen, totdat hij op volle snelheid bijna tegen zijn moeder opbotste, toen maakte hij nog een klein rondje en ging toch maar naast zijn mama staan, maar niet zonder nog een keer heel hard geroepen te hebben.Maf klein ding.