Leuk he veulentjes fokken,maar het is welhet wachten waard hoor
En jaja nummer 3 en daarna hopenlijk nog 1 te gaan en die laat ons voor nu lekker in spanning(weweten dus niet welke dekking gepakt heeft) de andere 3 dames hadden enkel 1 dekking nodig
Nu steeds meer hun veulentje al hebben, duurt het wachten alleen maar langer. (en de nachten steeds korter )
inkepink
Geplaatst: 24-04-10 20:11
ik wil ook een veulentje malle merrie neemt ons iedere keer in de maling door tegen uurtje of 11 te doen alsof ze gaat,maar niks hoor smurf zit er nog mooi in.....grrrr (uk heeft record van mams inmiddels gebroken..die heeft er 5 voor dag 330 gegeven)
Maar ik zag weer hele mooie veulens voorbij komen! iedereen van harte!!!!
Al_Zawraa
Geplaatst: 24-04-10 20:13
Gefeliciteerd Marjolein, knap veulen!
Bij Asfoura spuit de melk er nu echt uit, dus dat gaat echt niet lang meer duren!
Rebecca heeft ons verrast, elk jaar met elk veulen was mijn opa erbij, met Dibbes wij, maar nu stond hij opeens de volgende dag 's ochtends bij der. Wedstrijdnaam is nog niet bekend, maar roepnaam word Fred. Hij heeft 3 witte beentjes, 1 halve omdat die nog wel eens wit kan worden maar dit kunnen we nu nog niet goed zien. wie weet heeft hij er over een maandje wel 4 Dit is een jonge lordanos, zijn schouder groeit vanzelf wel weer recht. Ze zou vandaag 359 dagen dragend zijn, had me 1 dagje vergist. Ben iig blij dat het een gezond veulen is, want ze stond maar in een stal van 3 bij 3 omdat wij het nu nog niet hadden verwacht.. dat laat maar weer eens zien wat voor een geweldige moeder ze is!
Hier is het uier weer gegroeid. kont begind ook een puntje te worden en kling is ook wat opgezwollen. Maar nog geen mek ik der uier. Morgen maak ik weer foto's. En morgen gaan we ook weer de volle zus van dit veulen opzoeken.