Gefeliciteerd Neon! Hoe zit het eigenlijk met dekgeld betalen? Er stond bij mij bij de voorwaarden dat bij de eerste keer sperma leveren de factuur werd verzonden, maar nu na haast 4 maanden heb ik nog niks gezien...Ik heb natuurlijk geen haast met betalen, maar is dat normaal? Sperma kwam bij de IJzeren Man vandaan.
Ik heb ook nog niets gehad. Vermoed dat het komt in de maand dat ik op vakantie ben. Ik moet zelf ook nog wat dekbonnen uitschrijven, wordt begin september gedaan.
Ik heb het dekgeld ook gelijk betaald toen ik haar de eerste maal haalde. Helaas was ze niet drachtig. Dus later teruggebracht. Nu ze drachtig is gescand ben ik er laatst nog geweest en heb een dekbon gehaald.
Haha daar heeft ie van mij ook last van Als ik het goed heb geteld is ze nu 84 dagen Vanaf wanneer tellen jullie? en iedereen gefeliciteerd met de behaalde mijlpalen
zag dat ze nog niet hier in de lijst stond, dus bij deze Sarina (v. Gribaldi) x Sir Oldenburg en 30 april uitgerekend
ik heb geen idee hoeveel dagen de mijne is! Is voor 11 april, wie zn merrie moet dan ook ong, dan kan ik ff afkijken!!! Nog even geduld, en dan wordt dr veulen van dit jaar geveild in Dronten!
jaja, ik heb vandaag mijn 2de keer een hengst zien springen, was erg leuk. ik was met mijn zus mee naar Utrecht en heb een rondleiding gehad door de verschillende gebouwen. ik ben ook nog in het soort van museum geweest, daar hadden ze verschillende doorsnede van paarden hoofden enz. enz. heel interessant. ook zijn we nog even de stad in geweest maar ik had gister mijn geld al uit gegeven aan een bitloos hoofdstel en leren chaps (en schoenen) (en ook nog een dekje ) 115 dagen drachtig
Laatst bijgewerkt door draaakje op 28-08-08 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Normaal betaalden wij het dekgeld als de nota binnekwam.. Maar vorig jaar was die kwijt geraakt in de post en dat is natuurlijk heel vervelend. Wij wisten namelijk nog van geen rekening af en de hengstenhouder dacht dat we niet wilden betalen. Gelukkig zijn het goede bekenden van me en was het snel opgelost. Ik heb dit jaar dan ook meteen bij het ophalen van de merries betaalt.
Mirna was al drachtig toen ik haar kocht en dit zit bij de prijs in. Porsche heb ik zelf laten insemineren en daar heb ik net de rekening van binnen, die ga ik zsm betalen.