_Marlijn schreef:Je moet wel héél snel weg na de uitgerekende datum! Ik hoop dat Tinky te vroeg gaat voor je Ik zou gék worden!
en wat dacht je dan van een vriend en ouders die vast besloten en afgesproken hebben dat ze me zéker niks zullen laten weten mocht het geboren worden terwijl ik weg ben
das pas waar ik me écht zorgen om maak, want ze zouden er echt nog toe in staat zijn...
_Marlijn schreef:Moet ik er wel bijzeggen dat Spirit nooit echt een knuffelig paard is geweest, heeft erg veel meegemaakt en heeft daar rare trekjes door gekregen. Eigenlijk spoort ze gewoon niet helemaal, maar het is prachtig om te merken hoe je daar op in leert spelen na een paar jaar

Ook al haar eigenaardigheden houd ik ontzéttend veel van haar

Das met Tinkerbell ook zo
en soms vergeet ik dat eigenlijk in te zien. Tot dan bv vorig jaar bij de werkproef mijn vriend voorstelde dat mn mams ze met tinky zou rijden, omdat zij de betere ruiter is (Tinkerbell durft wel eens erg dwaas doen op zulke momenten...)
en mijn moeder zei rechtuit: dat kan dan best zijn, maar alexandra kent de fijne trucjes en tinkerbell doet meer voor haar.
alleen ik kan stressloos optomen
mams probeerde me laatst te helpen en tink helemaal in paniek 
ik ben ook niet bang als ze er plots oplos stormt of bijt en schopt (nare gewoonte die ze heeft overgehouden aan haar vorige zadel
als je de singel onder haar buik doorhaalt probeert ze te bijten en nu de laatste nieuwe truc: schoppen
)
ik ben de enige die niet geplet en vermorzeld wordt als ik haar op kant wil krijgen
(dàs echt mégagrappig om zien! als iemand haar opzij wil hebben, ramt ze die gewoon effe tegen de muur met een gezicht van "had je wat?" ikzelf ben ook één keer geplet geweest, nu zeg ik gewoon "opzij" en zwaai op flankhoogte wat met mn hand en mevrouw gaat netjes op kant
)
en zo zijn er nog dingen
denk dat ik haar na een dag al terugkrijg als ik haar probeer te verkopen, omwille van al haar eigenaardigheidjes

thomas5: gelukzak 
chubby: ik ga helemaal met thomas5 mee