Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Marlijn schreef:Je moet wel héél snel weg na de uitgerekende datum! Ik hoop dat Tinky te vroeg gaat voor je Ik zou gék worden!
_Marlijn schreef:Moet ik er wel bijzeggen dat Spirit nooit echt een knuffelig paard is geweest, heeft erg veel meegemaakt en heeft daar rare trekjes door gekregen. Eigenlijk spoort ze gewoon niet helemaal, maar het is prachtig om te merken hoe je daar op in leert spelen na een paar jaarOok al haar eigenaardigheden houd ik ontzéttend veel van haar
en soms vergeet ik dat eigenlijk in te zien. Tot dan bv vorig jaar bij de werkproef mijn vriend voorstelde dat mn mams ze met tinky zou rijden, omdat zij de betere ruiter is (Tinkerbell durft wel eens erg dwaas doen op zulke momenten...)
mams probeerde me laatst te helpen en tink helemaal in paniek 
als je de singel onder haar buik doorhaalt probeert ze te bijten en nu de laatste nieuwe truc: schoppen
)
(dàs echt mégagrappig om zien! als iemand haar opzij wil hebben, ramt ze die gewoon effe tegen de muur met een gezicht van "had je wat?" ikzelf ben ook één keer geplet geweest, nu zeg ik gewoon "opzij" en zwaai op flankhoogte wat met mn hand en mevrouw gaat netjes op kant
)

Die vertelde vanmiddag nog dat een paardje op de manege niks aangaf en een kwartier na het op de wei zetten een beebje naast zich had liggen..

Dat is echt de laatste die ik weg zou doen omdat ik het mensen niet aan kan doen om haar aan ze mee te geven
Spirit zou dan echt totaal onhandelbaar worden, die enigste die Spirit af en toe nog een beetje "op de wereld" te houden, ben ik
Ik zou me constant zorgen om haar maken als ze weg was
De andere paarden van mij zijn allemaal goed handelbaar, die zou ik een stuk makkelijker kunnen verkopen omdat veel mensen daar gewoon goed mee om kunnen gaan

Tijd gaat echt snel
Mijn "kleine" mannetje wordt groot! Hij is alweer 1.33m en zn kont 1.35m
Hartstikke leuk, maar ik wil wel dat binnenkort stopt met groeien! Hij mag max 1.55m worden van mij!
Ik zit niet op een hengst van 1.65m ofzo te wachten, is mij een beetje teveel van het goede..

) aan haar buik en er zat wel beweging in maar dat kwam misschien omdat ze nog een hap hooi naar binnen werkte...
Ze is dikkkk en haar uier begint super te verdikken 

?
? 

vorige dracht was haar eerste keer en ja, dan kwam alles moeilijker op gang 

Zou dat deze dracht rond dezelfde periode liggen of verschilt dat veel?