Knolselder wel begrijpelijk dat je wil wachten tot na het vuurwerk. Desi vult al mooi. Lexi en Queen vinden het vast nog te fris
Kiko hier wordt geen vuurwerk afgestoken. Soms een "verdwaalde" maar daar geven ze niks om. Opzich wel genoeg brok toch? Zilver krijgt nog normale basisbrok, 1 kilo per dag
AnsoDM jeetje wat een haar! Herkenbaar wbt bijleespost Ze ziet er mooi uit
AmHorses schiet bij jou ook al op! Wild Thing is echt huge! Ik blijf Nigrante leuk vinden. Wil je haar ook starten?
Ladonna wat fijn dat je nog lekker kan rijden, ze lijkt het ook erg leuk te vinden. Ze is nog bescheiden
Ik ben samen met mijn paard drachtig, ik kan het nu ook op bokt delen Ik ben in juli uitgerekend Zilver heeft vandaag haar mijlpaal, 200 dagen drachtig nu. Nou, gelukkig Nieuwjaar he Nee grapje hahaha, iedereen een gelukkig en geweldig Nieuwjaar alvast en dat er hier maar veel gezonde veulentjes worden geboren!
Beetje laat dit jaar met melden Onze twee zussen Olivia en Noa (beide dochters van Iona's Nolan), zijn beiden drachtig van Janesho snorremans van Germania ♥️
Oliv is op date geweest bij Jack, Noa is bij de eerste veulenhengstigheid geinsemineerd
Volgens de dierenarts bij de scan, waren ze beiden even ver ♥️
Mijn idee is dat Noa een hengst krijgt (gezien haar totaal andere gedrag dan dit jaar toen ze drachtig bleek van een merrie), en Oliv een merrie
Eigenlijk boeit het me niet als het maar gezond is ♥️ maar wel spannend weer komend jaar.
Even weer bijlezen. Helaas flink ziek geweest door Corona dus weinig fut voor dingen te doen buiten het nodige.
Mirjamalvaro Je dames zien er top uit
Sanet Ze is zo te horen nog fit zat
Cynthia82 Hoe is het nu met Fiore? Komt ze al beter bij? Ben weer heel benieuwd naar je combi. Super mooi halster ook trouwens
JennyK Roosje had geen veulen dit jaar. Ze was even drachtig maar had verworpen.
Cheytjuh wat fijn dat de scans nu weer goed waren. Duimen dat alles vlot blijft verlopen. Nog even en je eerste merries zijn weer veilig. Gaat snel. Helemaal na Nieuwjaar vind ik.
Belle_boef Nou die heeft er nog zin in
Ladonna75 Lexie is nu 237 dagen en ik train nog 4x per week. Wel minder intensief al en op haar tempo maar dat gaat nog goed tot nu toe. Het rijden ziet er goed uit
AnsoDM Hier ruien de drachtige merries ook eerder als de andere vind ik mooi buikje heeft ze gekregen zeg
Phileine83 Welkom, mooi buikje heeft ze al. Snap idd dat dit veulen extra speciaal is.
Kiko wat een leuke foto's zo . Jij kunt ook al aftellen vanaf de laatste 100 dagen dus. Ze heeft nog energie zat haha. Hier steken ze gelukkig weinig vuurwerk af. Alles staat op stal ook.
Am_horse Wild Thing is idd huge zeg . Ben benieuwd of de kleine buiten de buik ook zo druk gaat zijn. En nigrante heeft er zin in
Knolselder Daar zijn de eerste beginnend gevulde uiers . Ik zet jouw merries al op het veilige lijstje. Mochten er nog bij op komen dan stuur maar even een pb
Kabayo Gefeliciteerd zeg . Super leuk nieuws. En Zilver ziet er top uit.
MartineV1970 Welkom. Ben Heel benieuwd naar de veulens. Heb je foto's van je merries?
@Kabayo : Gefeliciteerd, samen zwangeren, ze kijkt wel wat minder blij dan jij doet
AM_Horses
Geplaatst: 31-12-23 01:35
Nieky. Ik ben ook erg benieuwd wat wild Thing er dit keer van bakt.
Sta je dan eenzaam op de lijst Knolselder Toch al wel wat vorderingen in uiers. Ik zou ook pas na oud en nieuw verhuizen. Alle stres met vuurwerk en verhuis is niet niks
Martine. Welkom
Kabayo. Nogmaals gefeliciteerd! Super leuk vooruitzicht. Nigrante is voor mij eigenlijk bedoeld voor de sport. Maar onder het zadel gaf ze duidelijk iets aan. Na heel wat onderzoeken zijn we erachter gekomen dat ze ontsteking had /heeft tussen si/bekken. Klachten zijn na eerste bevalling gekomen. Ze is gaan compenseren waardoor het eerst leek dat het ergens anders vandaan kwam. Ondertussen is ze bij de dierenarts geweest en behandeld. Aankomende week is er controle. Of het al iets doet of werkt vindt ik lastig om te zeggen. Ik merk met longeren dat ze aanspringen in galop echt nog lastig gaat. (2 benen gelijk of overspringen) wellicht heeft het ook tijd nodig, we gaan het zien. Ik hoop uiteindelijk wel echt met haar wedstrijden te gaan rijden. Ze kan echt mega bewegen.
Cynthia. Heel knap
Ze waren hier al flink aan het knallen en carbid schieten. Uiteindelijk snap ik waarom, helemaal niet over nagedacht. Het is nu zondag, dan moet de rust bewaard
Nigrante heeft een maal pijl bereikt we zijn eindelijk op de helft. Toch begin ik wel een buikje te zien
Kabayo: gefeliciteerd! Super leuk dat jij ook zwanger bent! Foto's hoeven niet per se
Niecky: dan zat ik fout met roosje, sorry
knolselder: eenzaam aan de top
Iedereen alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar met heel veel leuke gezonde veulentjes gewenst!!
Phileine83
Geplaatst: 31-12-23 22:46
Bedankt voor het welkom. Leuk vind ik, om de verhalen te lezen van anderen. Nieky: Leuk dat je dat doet, zo’n lijst maken. Kabayo: Gefeliciteerd!
Ik wens iedereen ook alle goeds toe voor het komende jaar met gezonde merries en veulens.
Jezelf verstoppen achter een paar staanders is er niet meer bij met zo’n baby bump
belle_boef
Geplaatst: 31-12-23 23:22
Gefeliciteerd Kabayo
Kiki wat een mooie merrie. Flink rond al
Die foto hierboven. Heerlijk
We hebben vandaag 167 dagen.
Ze komt echt meerdere keren per dag vragen om gekriebeld te worden. Dat heeft voorrang op het eten.
kiko
Geplaatst: 01-01-24 02:52
De hele avond heeft Naku staan kijken.. ze wilde geen hooi eten en er lagen allemaal flatsen (van de stress). Nu eindelijk begint ze te eten dus kon ik de lampen uitdoen en naar bed. Ik hoop dat de rest er geen last van had.
Ik wens jullie ook allemaal een gezond en goed 2024. Dat er allemaal gezonde mooie veulentjes (en baby's) geboren mogen worden!
Ik ben benieuwd wanneer de eerste geboren gaat worden.
Wij mogen nog 91 dagen wachten tot veilig en nog 111 tot uitgerekend. Ik kan niet wachten tot het voorjaar is (en als ik nu naar buiten kijk helemaal pff).
Een fijn en gezond, met prachtige veulens en blije merries, toegewenst voor iedereen. Hopelijk iedereen goed de jaarwisseling door gekomen.
Wij zitten 5 dagen achter Muronia. Dus schiet mooi op. Het regent het hele jaar al, dus volgens mij gaan we dit jaar weer een poging doen om dat record te verbreken van natste jaar.