Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wodan08 schreef:SparklingApp, gefeliciteerd met je knappe merrietje!!
Pretty, Fotsy, Woogy en Carmuh, was net nog even checken en nu zit dit er ineens... Uier weg is pech maar er zit weer groei in, is erg hard en er hangen gele druppels aan..![]()
[ [url=m/oXH8JS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woogy schreef:Gefeliciteerd sparklingapp!! ze is knap.
Mijnlieverd, wat apart zo die blauwe ogen in dat rode koppie.
Fokfanaat, heel sneu voor de merrie, wel fijn dat zij het overleefd heeft.
Rowan, veel sterkte. Vetje was knap. Puur interesse heb je koord, draad of lint? wij hebben bewust op de onderste draden lage breekkracht. Hebben weleens wat te repareren, maar de benen blijven heel.
Silvana wegtrekkende buik betekend dat baby de uitgang gevonden heeft. Erg benieuwd naar de baby!!
wodan, das pech, uier weg![]()
Vulina, mijn ervaring is wel, dat mensen in het echte leven vaak niet durven te zeggen wat ze vinden of denken. Zelf heb ik daar geen last van, maar merk aan de reacties van mensen om me heen, vaak wel dat ze het moeilijk vinden als ik het ergens niet over eens ben.
Arianne, inderdaad dat, wil gewoon graag reageren op mensen. Wil ook gerust tig losse berichten plaatsen, om iedereen apart aan te spreken hehe
Pretty wat een buik!!
linda...jupi? jupi nog geen baby?
silly, Cas is een mooie knoepert.
Zag nog de mooie valk merrie langs komen met het aparte blesje. Die is echt wel heel knap.
Kaz en Pris zijn vandaag voor get eerst op wat gras geweest, met aan de andere kant van het draad mama en baby van de buren. Kunnen de dames en hun zonen vast wennen aan elkaar