Summertje schreef:D'r staart gaat nu telkens op en neer, zou het dan...In een keer zo'n hoofdje: KIEKEBOE, geintje! En gaat dan weer terug Hahaha
Sizzy"][quote="Summertje schreef:D'r staart gaat nu telkens op en neer, zou het dan...In een keer zo'n hoofdje: KIEKEBOE, geintje! En gaat dan weer terug Hahaha [/quote]ROFL!!!
Die merries moeten nu opschieten want ik wil toch echt naar bed, want ik ben moe en mijn rug vind het niet leuk om de hele dag aan de pc te zitten!
Cayenne schreef:Die bol onder haar staartwortel bedoel ik! Kunnen we niet inzoomen ofzoIs dat niet gewoon d'r staart!?
lindatje"][quote="Irmaatje schreef:weltrusten lindatjeDankje! jij ook....(blijf jij wachten?)[/quote]nee, ben gister tot 5uur wakker geblevennu ga ik dadelijk lekker slape
DeesDeBest"][quote="Cayenne schreef:Die bol onder haar staartwortel bedoel ik! Kunnen we niet inzoomen ofzoIs dat niet gewoon d'r staart!?[/quote]Het leek net een vruchtvlies
gemske schreef:krijgt de eigenaar van die Barncam dit topic opgestuurd? Kan ie lachen...Mwhaha Hij kan 't niet eens lezen.
Jessie88 schreef:Die staartbandage van Frosty is helemaal naar beneden gezakt ofniet? Gister zat ie veel hoger...Die deden ze vanmidag volgens mij anders.