Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Murosch schreef:Ik weet niet waar je woont goeroe, maar ik ben, sinds ik mijn paarden aan huis heb staan en niet meer bij mijn ouders op stal, overgestapt naar dierenartsenpraktijk Onstwedde en ik vind dat een hele fijne praktijk. Ze komen aan huis en zijn kundig zonder je een poot uit te willen trekken.
Het aantal dierenartsen is hier beperkt. Naast de twee praktijken die ik al heb genoemd weet ik van nog één dierenarts in dit gebied die paarden doet. Het kan zijn dat ik iemand vergeet, maar volgens mij is het dat wel zo'n beetje. Vanmorgen gelukkig weer een positieve ervaring met onze vaste dierenarts. In alle opzichten, want de dierenarts was goedgemutst en we hebben drie duidelijk kloppende hartjes gezien.
Mijn merrie zit ondertussen op 35 dagen en de merries van AniekR op 33 dagen. De dierenarts heeft er sinds kort een nieuwe collega bij, dus hopelijk is de druk daar nu wat van de ketel. Kortom, geeft de burger weer moed. 
Knolselder schreef:Fleem haar ei iss gesprongen. Morgen ga ik haar ophalen. Op hoop van zege...

Vulina schreef:Jakkes Goeroe, wat vervelend zeg..
Wat dat betreft hebben we echt geluk, 2 hele beste veeartsen die altijd meedenken.
Misschien nogmaals bellen? Soms kan het bij een 2de keer heel erg meevallen, hebben beide partijen er even over na kunnen denken..

hinte schreef:Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit......
Gisteren is Trees drachtig gescand van Zegmar![]()
![]()

sultan15 schreef:Fairy is tot nu toe schoon! Ze wachten nog 1 dag af en dan weten we het zekerze zou eigenlijk gister geïnsemineerd worden, maar ze was er nog niet helemaal klaar voor (terwijl ze dinsdag een ei van 5 cm had!). Ze wordt morgen of zaterdag geïnsemineerd. Maffe merrie
we wachten weer rustig (ongeduldig!!
) af.
ladylisa schreef:Maar vandaag werd onze fjord gescand
Veearts zegt dat het een klein vruchtje is en zit een cyste.. Is dit nu foute boel of kan et vruchtje gewoon groter worden ?

MonDos schreef:En goeroe ik kan wel zeggen dat je een prachtige hengst heb uitgekozen! We hebben dezelfde smaak![]()

linda2008 schreef:Yazhi spam gemist?ik schaam mij diep!!!! (Gelijk terug gescrolt en gecheckt natuurlijk!!) ze word echt alleen maar mooier!!!
wauw!!

ja lichte obsessie kleurgenetica) en Tinniie haar hengst zijn kleurgetest, anders zit je maar te gokken tegen de sterren op
zeker met 2 valken.
als hij goedgekeurd wordt.
Ik haal de mijne morgen eerst weer naar huis. We moeten dinsdag op stamboekopname dus dan kan ik haar nog even rustig klaar maken daar voor.
maar goed.. Hele middag gebeld en nu word ik maandag terug gebeld door een vrouwlijke DA van een andere praktijk in de buurt die ook veel vruchtbaarheidsbegeleiding doet.
Enige optie bij de kliniek was met een stok scannen, daar heb ik voor bedankt en dat raadde ze me ook niet aan..
Kayden is 1.42 
ga je het wel nog een keer proberen?

hihi eerst maar even afwachten of ze drachtig wil worden
Ik baal er wel van dat ze nu weer op zaterdag geinsemineerd is... De afgelopen 3 keer is ze ook steeds op zaterdag geinsemineerd en was maandag steeds het ei weg. Op zondag scannen ze niet dus dan weet je niet of de eisprong van zaterdag op zondag of van zondag op maandag is geweest.... Ik ben er een beetje bang voor dat ze haar eisprong van zondag op maandag heeft en dat het sperma dan al te oud is/ weinig levende zaadcellen meer heeft...
en ook al zo groot als mams bijna
even melden bij fairy
, een merrie wordt weer moeilijk, al lijkt het me altijd moeilijk en ik kan ze natuurlijk niet allemaal houden, heb er al vijf staan, das meer dan genoeg.
(al heb ik zes stallen
manlief doet me wat
)
Ben toch wat meer gerust gesteld nu. Ik had wel nog gevraagd of ze morgen een extra keer wilde scannen, maar daar heb ik nog niks van gehoord.