Murosch schreef:Ik weet niet waar je woont goeroe, maar ik ben, sinds ik mijn paarden aan huis heb staan en niet meer bij mijn ouders op stal, overgestapt naar dierenartsenpraktijk Onstwedde en ik vind dat een hele fijne praktijk. Ze komen aan huis en zijn kundig zonder je een poot uit te willen trekken.
Bedankt voor de tip, maar Onstwedde is toch wel een stukje uit de richting. Toen mijn moeder nog in Wagenborgen woonde (voor wie dat niets zegt: bij Delfzijl (voor wie dat niets zegt: in Noord-Oost Groningen)) plaagde ik haar altijd dat je bij haar over het randje van de afgrond kon kijken. Dat was voordat wij hier kwamen wonen. Driemaal raden wat je ziet als je bij Wagenborgen over het randje kijkt.
Het aantal dierenartsen is hier beperkt. Naast de twee praktijken die ik al heb genoemd weet ik van nog één dierenarts in dit gebied die paarden doet. Het kan zijn dat ik iemand vergeet, maar volgens mij is het dat wel zo'n beetje. Vanmorgen gelukkig weer een positieve ervaring met onze vaste dierenarts. In alle opzichten, want de dierenarts was goedgemutst en we hebben drie duidelijk kloppende hartjes gezien.
Mijn merrie zit ondertussen op 35 dagen en de merries van AniekR op 33 dagen. De dierenarts heeft er sinds kort een nieuwe collega bij, dus hopelijk is de druk daar nu wat van de ketel. Kortom, geeft de burger weer moed. 
Knolselder schreef:Fleem haar ei iss gesprongen. Morgen ga ik haar ophalen. Op hoop van zege...
Nu maar afwachten dus, spannend!
Wat een grappige foto Icecrystal. 
Vulina schreef:Jakkes Goeroe, wat vervelend zeg..
Wat dat betreft hebben we echt geluk, 2 hele beste veeartsen die altijd meedenken.
Misschien nogmaals bellen? Soms kan het bij een 2de keer heel erg meevallen, hebben beide partijen er even over na kunnen denken..
Ik hoopte in eerste instantie dat hij zelf nog even zou bellen, maar dat is niet gebeurd helaas. Ik had op zich nog best open gestaan voor een gesprek, maar voelde niet echt de behoefte om zelf nog een keer te bellen. 
hinte schreef:Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit......
Gisteren is Trees drachtig gescand van Zegmar

Super, helemaal met zo'n voorgeschiedenis, gefeliciteerd! 
Mooie combinatie Kabayo. Ik ben ook fan van Marvin en vind het nog steeds jammer dat mijn NRPS merrie een paar jaar geleden niet drachtig van hem werd. Hopelijk is bij jouw merrie snel raak!
sultan15 schreef:Fairy is tot nu toe schoon! Ze wachten nog 1 dag af en dan weten we het zeker

ze zou eigenlijk gister geïnsemineerd worden, maar ze was er nog niet helemaal klaar voor (terwijl ze dinsdag een ei van 5 cm had!). Ze wordt morgen of zaterdag geïnsemineerd. Maffe merrie

we wachten weer rustig (ongeduldig!!

) af.
Dat is toch al wel een joekel van een ei. In welk opzicht was ze er dan nog niet klaar voor? Fijn dat ze schoon is in elk geval, hopelijk is ze snel drachtig.
ladylisa schreef:Maar vandaag werd onze fjord gescand
Veearts zegt dat het een klein vruchtje is en zit een cyste.. Is dit nu foute boel of kan et vruchtje gewoon groter worden ?
Heeft de dierenarts daar zelf niets over gezegd? Een cyste kan problemen geven, maar dat hoeft helemaal niet, afhankelijk van de plaats en de grootte.
Fotsy gefeliciteerd! 
Wat jammer Ennasil92, misschien verstandiger om de andere merrie te proberen inderdaad.
Al die leuke veulen- en puppyfoto's fleuren de boel lekker op.
MonDos schreef:En goeroe ik kan wel zeggen dat je een prachtige hengst heb uitgekozen! We hebben dezelfde smaak

Gefeliciteerd! Begrijp ik goed dat jij ook ByStival hebt gebruikt? Fijn dat jouw merrie ook van één keer insemineren drachtig is! Wie vooraf tegen mij had gezegd dat mijn 18-jarige maiden van één rietje drachtig zou worden had ik waarschijnlijk voor gek verklaard. Met dat zaad is blijkbaar niets mis. 
linda2008 schreef:Yazhi spam gemist?

ik schaam mij diep!!!! (Gelijk terug gescrolt en gecheckt natuurlijk!!) ze word echt alleen maar mooier!!!

wauw!!

Haha, dankjewel. Volgende keer zal ik je een seintje geven. 
Spannend Neonlight, hopelijk blijkt ze maandag gewoon drachtig te zijn!
Dat is wel erg duidelijk, maar niet wat je had gehoopt Dustinlover. 
Wat een toestand Murosch. Niet fijn als het allemaal anders dan anders loopt. Hopelijk wordt ze nu toch snel en vooral goed hengstig!