Erg gelachen om die eerste foto, moest even 2x kijken hoe het treintje in elkaar zat
Pfft wegbrengen vind ik ook maar niks hoor. Vorig jaar 2x 2 weken en nu 3 weken, vloog tegen de muren op! Zat paarden gezien hoor maar t is toch niet hetzelfde als je eigen... maar goed, het is voor een goed doel! En thuis insemineren met diepvries wordt vrees ik wel een heel duur geintje
Nas is gelukkig wel super makkelijk, ze vonden haar daar ook erg leuk en wel heel relaxed. Ook op de trailer niks aan de hand dus dat scheelt allemaal wel een stuk.
RX smaken verschillen nu eenmaal hoor! En met Arabs hoor je toch al zo vaak negatief commentaar

ik kan me goed voorstellen dat een ander niet houdt van al die opsmuk, moet je ook net aanstaan. Snap ook niet dat sommigen daar dan zo moeilijk over doen, ober smaak valt nu eenmaal niet te twisten

Cemlys heerlijke foto's ook, succes op show zaterdag alvast!
Is er al nieuws van de scanners?
Bedankt voor de complimenten over mijn prinses

ze komt ook uit een heel fijn moederlijntje, allemaal heel correct en 'paard'. Ze heeft natuurlijk zo haar minpunten die ik met Baha hoop te kunnen verbeteren, maar over all is het vooral een kwestie van verfijnen

En ze heeft ook zo'n fantastisch karakter, ze is zo ontzettend lief en nuchter!
Intussen druk druk druk want vanavond vertrekken we voor 3 dagen naar Denemarken voor een weekendje show