Blij dat er na vandaag dan toch nog een mooi gezond veulen op de wereld is gekomen
MamaSnoopy
Geplaatst: 26-02-10 22:11
ach Mable net gemist, jammer zeg...volgde haar al een tijdje zo te lezen ging het vrij vlot, bedankt voor het plaatsen
Ach en Misfer wat een nachtmerrie Arme Steph...er zijn wel eens meer daar erge dingen gebeurd. Kan mij even niet herinneren met welke merrie dat nou was, vreselijk voor haar!!!! Hoop dat het goed gaat met Misfer. Ze staat in het hoekje van de stal, arm beestje
Als de merrie zo boos is zou ik ook niet graag bij de achterbenen staan.... denken jullie er nog even om dat er niet op het handelen van de eigenaar wordt afgegeven? Je mag het denken, maar hier liever niet plaatsen.
Birdie60
Geplaatst: 26-02-10 22:36
heeft ze al voor gewaarschuwd.
I think that is what is going on.....as Mable gets possessive of her foals......so the sooner they can touch and handle that foal the better.
She is certainly better than last year..........and its only in the very beginning that she does this.
Quote from Patty:
This mare is difficult to foal out, so please be warned that we might cut the cams during the foaling or shortly after she foals so we can deal with Mable and tend to her foal. I want everyone to understand this upfront. Not that anything is wrong with her or the foal. We might have to do this to have a sane mind and work with them. Not sure, so we will see when the time comes.... I thought I remembered reading something Patty had written about Mable being a hard mare to foal out.
Mable helaas gemist, zat in trein en had vertraging, net pas avond gegeten....
merrie wordt dus even 'op haar plaats gezet' zogezegd?
Heb Misfer weer aan staan, staat er gelukkig een stuk rustiger bij, al is nog wel te zien dat ze nog best last heeft van haar been. Vind het echt verschrikkelijk voor Steph, natuurlijk voor die arme merrie en alle andere betrokkenen. Mijn dag is er helemaal door 'gekleurd' eigenlijk, ben nog steeds diep onder de indruk, was echt heftig om te zien, kreeg en heb er nog steeds een heel verdrietig en triest gevoel bij.... dit vergeet ik niet zomaar.
niet?? ohw maar onderaan staat dat mable op de cam staat? heej, maar net een kwartiertje geleden ong. toen was er volgens mij een andere merrie op de cam, was dat dan wel Mable? voskleurig paard, met veulen er bij. volgens mij is dit nu ook een andere stal.