Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
quintusgl schreef:Valt me mee dat ze niet tijdens de bevalling door eten........Ben wel eens benieuwd waarvoor mijn haffie (moet ng even wennen dat ik er nog maar 1 heb en geen 5
) zou stoppen met eten........Ik noem(de) al mijn haffie saltijd VEDA's (Voor Eten DOe ik Alles)
Twinklebel schreef:Ben ik de enige met een merrie die op 314 dagen nog steeds eet als een bouwvakker?
MarijeR schreef:Heb trouwens ook een merrie gehad die bij de eerste weeën begon te hinniken. Ook tijdens het persen.
ik: Houd je mond en pers! Dan gaat het een stuk sneller!
Shayla schreef:Twinklebel schreef:Ben ik de enige met een merrie die op 314 dagen nog steeds eet als een bouwvakker?
Hier morgen 342 dagen, 2 scheppen merriebrok , 2 scheppen muesli , partij wortels , 2 appels, 2 sneetjes brood , onbeperkt hooi en vandaag lekker de halve dag de wei op geweest ... en nog heeft ze hongerHooi et ze de laatste week wel minder goed ....
Draakje spannend ... hopelijk houd ze de kleine nog even lekker veilig binnen
Leuke filmpjes NL
Peelie schreef:Shayla schreef:
Hier morgen 342 dagen, 2 scheppen merriebrok , 2 scheppen muesli , partij wortels , 2 appels, 2 sneetjes brood , onbeperkt hooi en vandaag lekker de halve dag de wei op geweest ... en nog heeft ze hongerHooi et ze de laatste week wel minder goed ....
Draakje spannend ... hopelijk houd ze de kleine nog even lekker veilig binnen
Leuke filmpjes NL
Jeetje mina die krijgt veel. Als ik mara dat allemaal geef word ze nog veel dikker dan dat ze nu al isZou niet goed zijn