Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

denk niet (ben er zeker van) dat dat iets met dekken in veulenhengstigheid te maken had
 denk niet (ben er zeker van) dat dat iets met dekken in veulenhengstigheid te maken had 
 en tot overmaat van ramp heeft ze Angel zowat plat gemept
 en tot overmaat van ramp heeft ze Angel zowat plat gemept  eerst wilde ze contact en ging er knal tegen staan, zo stonden ze een half uur, komen ook normaal super overeen, en opeens ging ze aan het meppen
 eerst wilde ze contact en ging er knal tegen staan, zo stonden ze een half uur, komen ook normaal super overeen, en opeens ging ze aan het meppen  gelukkig heeft Tink nog geen ijzers onder en is Angel er wellicht wat blauwe, pijnlijke plekken, vanaf gekomen
 gelukkig heeft Tink nog geen ijzers onder en is Angel er wellicht wat blauwe, pijnlijke plekken, vanaf gekomen  ik stond op een afstand (middagpauze) toen ze het deed en heb staan roepen en tieren op Tinkerbell
 ik stond op een afstand (middagpauze) toen ze het deed en heb staan roepen en tieren op Tinkerbell  nou, tegen de tijd dat ik bij haar was, wist ze toch maar al te goed dat ik kwaad was
 nou, tegen de tijd dat ik bij haar was, wist ze toch maar al te goed dat ik kwaad was  

jessje schreef:Sjoert, Isabel ziet er super uitWordt ze gereden nu?

Op 3 maand na is ze 3 jaar.
 Op 3 maand na is ze 3 jaar.
 ) dat het Clinton I wordt (de Carolus)
 ) dat het Clinton I wordt (de Carolus)                                                         

Ze lijkt best wel groot?
 Ze lijkt best wel groot?                                                         
 Rustig aan met dat jonge grut.
 Rustig aan met dat jonge grut.

Het is ook niet zo dat ze echt té lang is, maar je ziet wel dat ze Duitse genen heeft meegekregen op dat vlak
 Het is ook niet zo dat ze echt té lang is, maar je ziet wel dat ze Duitse genen heeft meegekregen op dat vlak 

heb je een topic gemaakt??
  heb je een topic gemaakt??