hallo ben net wakker en geen telefoon gehad. zo de kids naar school en dan meteen even kijken bij der. er was er nog 1 die vroeg wat ze te eten krijgt haha. ze staan op een kaal land en krijgen 2 keer per dag kuil bij gevoert.(goed kuil hihi). verder krijgt ze van mij 1 keer per dag een halve pavo koek met een schepje laminaze.(kruiden) daar kan ze toch niet zo dik van worden.
moah, erg slank blijft ze niet bij kuilgras hoor. wij hebben s winters alle merries bij elkaar staan, en die krijgne onbeperkt kuil, maar de dikste pony's zijn vaak net de pony's die geen veulen krijgen. maar goed die hebben het vet meer bovenaan en niet onder zoals ze bij veulenbuikjes krijgen. ik durf dus nog niks te zeggen over jouw merrie. kun je geen foto van voor maken?
ik zal straks even foto van voor maken. kom er net vandaan en niks hoor. maar die banden is dat echt op de kont of ook naast der staart. en ze zeggen ook j emoet op de fluts(vulva) letten. wat moet daar aan veranderen dan
de banden is op de kont. daar zal ze aan beide kanten bovenop flink inzakken. Je kunt op de vulva letten om te kijken of er sap uitkomt. Dan zal het veulen toch wel heel snel komen als dat gebeurt.
oke nou kont is heel hard en der loopt geen sap uit der fluts hihi. enover dat kuil ze gaat 10 min eten en dan loopt weg ze gaat dan lekker grazen. terwijl der rest echt eet tot het op is. dat doet ze al een paar dagen lekker aan het korte gras eten terwijl er kuil ligt
ik lees dit topic nu ook al een paar dagen! Echt spannend zeg!! aan de foto's te zien lijkt ze echt drachtig ja! wel super leuk voor je als het echt zo is! aan welke namen zit je te denken
haha die namen ja die hou ik nog geheim. vooral voor een merrie. ik vind het een super naam maar sommige zeggen dat kan je niet doen. ken ook geen 1 paard die zo heet hihi. die voor een hengst is gewoon leuk. af wachten maar
Ik volg het topic nu ook een tijdje. Vind het knap dat je toch trouw blijft gaan om te kijken. Ik ben van mezelf al erg nieuwsgierig, ik geloof dat ik haast uit mekaar zo barsten in zo'n situatie. Nu ben ik dus ook ontzettend nieuwsgierig. Ik wacht zoals de rest ook gezellig mee af.
bij ons werd het kuil ook idd niet meer opgegeten, jong gras is veel lekkerder en daar willen ze ook best moeite voor doen.
de banden zitten zeg maar net naast/rond de staart, dus niet helemaal bovenop, om de staart heen voel je het best, en dr fluts haha grappig woord, die gaat wat hangen, zakt dus wat uit, maar ik denk dat als je hier niet mee bekend bent dat het je pas opval;t nadat er een veulen uit is, dan zie je duidelijker verschil.
oke we gaan allemaal volgen . ik hoop niet voor niks haha. en ach ja het blijven gaan naar der vind ik niet erg. ben echt verliefd op dat beestje. dus 4 keer per dag erheen ach gezellig hoor
oke want net naast der staart zitten ja hoe zeg ik het lijken wel een beetje deuken aan de eene kant meer als aan de andere kant. maar dat is echt naast der staart ten hoogte van de fluts. en ik dacht vandaag te zien dat der fluts hihi wat proppirig is. beetje hangerig hoe zeg je het haha