! Lekker hè eindelijk weer kunnen bokken!
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind het ook wel leuk dat ik alleen familie van elkaar heb dat heeft wel iets.
 Vind het ook wel leuk dat ik alleen familie van elkaar heb dat heeft wel iets. 

)
 )                                                         

ik wil em graag
 ik wil em graag 

want die willen twee veulens met D (gezien zelfde jaar) maar dan gaat mn regeling naar de vaantjes, dus ik houd het bij D en E. Teveel vrijheid is ook niet goed toch: als je nu 26 letters van het alfabet had om uit te kiezen
 want die willen twee veulens met D (gezien zelfde jaar) maar dan gaat mn regeling naar de vaantjes, dus ik houd het bij D en E. Teveel vrijheid is ook niet goed toch: als je nu 26 letters van het alfabet had om uit te kiezen  zou nooit lukken bij zo'n twijfelaar als ik
 zou nooit lukken bij zo'n twijfelaar als ik  

alleen reken ik met 335 dagen ipv 340
 alleen reken ik met 335 dagen ipv 340  moet ik nog effe aanpassen
 moet ik nog effe aanpassen  

) alleen maar meevallen
 ) alleen maar meevallen                                                         

maar voor de eigen boekhouding is het makkelijker te rekenen zoals andere jaren natuurlijk
 maar voor de eigen boekhouding is het makkelijker te rekenen zoals andere jaren natuurlijk 

zijn ze 11 en 13 april uitgerekend, máár, ze staan beide van een andere tante van me. Misschien dat ik vraag of ik ze met een maand of 9 bij elkaar mag zetten. Anders kan ik nooit overal te gelijk zijn
 zijn ze 11 en 13 april uitgerekend, máár, ze staan beide van een andere tante van me. Misschien dat ik vraag of ik ze met een maand of 9 bij elkaar mag zetten. Anders kan ik nooit overal te gelijk zijn  
  dat worden heeeel veel slapeloze nachten dan?!
 dat worden heeeel veel slapeloze nachten dan?! ..nu is dat ook wel, maar toch anders..
  ..nu is dat ook wel, maar toch anders.. 
 Ze zit ontzettend veel te hinniken, is er niet goed bij met haar hoofd, is erg drammerig en zit vol energie. Toen ze net een paar weken drachtig was, was er ook onder het rijden weinig mee te beginnen. Komt dit bij jullie ook wel voor? Of ben ik nou de enige met zo'n drachtige merrie??
 Ze zit ontzettend veel te hinniken, is er niet goed bij met haar hoofd, is erg drammerig en zit vol energie. Toen ze net een paar weken drachtig was, was er ook onder het rijden weinig mee te beginnen. Komt dit bij jullie ook wel voor? Of ben ik nou de enige met zo'n drachtige merrie??