pascha in een dubbele box

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: pascha in een dubbele box

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 20:09

jaa ellen je manen gaan eraf! Njaja Bella's manen! Ik had je bijna afgebeld omdat ik ziek was maar ben weer beter gelukkig Haha!

Kunnen we ook half uurtje later afspreken? Ik ben wel 10 uur op stal maar even kop koffie drinken Bloos

En bren heerlijk dat je paardjes weer naar huis komen zeg Haha! Ben echt heel erg blij voor je hoor! Ik zei toch dat het goed kwam Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 22:52

Ja is goed, Willemijn. Kan ik ff langer uitslapen hahaha
Ik hoef Bella neit van het land te halen, ze staat al binnen. Ze heeft volgens mij in de sloot gelegen, arm ding. Benen tot haar buik ONDER de prut, en haar hoofd ook, tot/met haar ogen.
Denk dat ze aan de kant heeft willen drinken uit de sloot (ook al staan er 4 waterbakken..) misschien is ze weggezakt, voorover gedoken, en kopje onder gegaan... Arm beest was helemaal apatisch. Ze heeft geen erge wonden, een kleintje maar op haar been, gelukkig. Ik hou haar maar een nachtje binnen..
Tot morgen dan!

En dan zie ik Pascha en Bo ook nog wel, ze gaan morgenochtond vroeg naar Emmeloord...
Zo blij dat hij weer okay is he Bren!? Haha! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 15:18

nou de toppers staan weer opstal Haha!
ze hebben vanochtend vroeg toch nog 1 keer bloed geprikt bij bo om tekijken hoe de waarden waren. en gelukkig zijn de waardes gezakt dus de giftige stoffen nemen af
er zit nog wel teveel gif in zijn lijfje maar het is niet gevaarlijk meer.
de dierenarts zij dat hij waarschijnlijk wel heel gevoelig blijft voor de wormenkuur Verdrietig
maar goed ben al lang blij dat hij uberhoud nog leeft
het is dat bo een sterk veulen is en al best eruitzag want anders had ij het niet eens gered
dan had hij een aanval gehad en dan had hij er in gebleven en dan had ie in coma geraakt en gestik en dood gegaan. maar gelukkig is dat allemaal niet gebeurt.
dit heb me band met bo en pascha nog meer versterkt hoor
ik zou nou helemaal niet meer weten wat ik zonder hun had gemoeten
dat wist ik trouwens al niet hahahaha maar nu helemaal niet
al zou er nu een gek kome en bied veel voor bo dan zou hij echt niet weg gaan echt niet hoor
dus jullie zijn nu allemaal getuigen dat bodyguard niet tekoop is en pascha ook niet:P en echt niet

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:43

Hahaha die Brenda. zo blij!
en nee, tuurlijk verkoop je hem nu nooit meer! Zo jong, en al zoveel meegemaakt Haha!
Heel veel geluk verder met je paardjes hoor, en dat dit hopelijk maar NOOIT meer gebeurt!
Bella is inmiddels gekortwiekt, ik zal er zo een topic over maken Haha! Met 'voor' en 'na' foto's hahaha

[edit] topic: viewtopic.php?f=53&t=629939&p=17289214#p17289214 Ga ff kijken..!? Haha! Haha! [/edit]

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 23:29

bo wordt gelukkig weer helemaal de oude Haha!
hij heb vandaag helemaal geen aanvallen gehad (afkloppen) Haha! Haha! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 19:29

bo en pas zijn goed de dag door gekomen zonder aanvallen gelukkig Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:32

yeah lekker bren Haha! nu ik nog haha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:42

Fijn dat ze weer thuis zijn, en dat het zo goed gaat!!!

Wat een geweldig mooi veulen is BO, ik kan me voorstellen dat je erg blij met hem bent. Ik wens je hel veel succes met je "kinderen" Haha! .

Groetjesssss!!!!!!!!!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 08:39

Bren, ik kom morgen Bo even bewonderen! Haha! Ik ben morgen op stal bij jullie om bij Annemieke haar springles te komen kijken, dus dan gluur ik ook even bij Bo naar binnen Haha!

Fijn dat hij weer thuis is joh!

chica_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:46

hey bren leuk dat bo weer thuis is Haha! ben echt blij voor jullie ik schrok me dood toen je het vertelde Scheve mond maar ben echt blij dat ze weer op stal staan... ik ben pas in de week van 13 auguatus weer eeven thuis en ik hoop als ik misschien een beetje tijd heb om mee te gaan Lachen doeg en knuffelssss voor de paardsje (K)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:16

Ik heb Bo gisteravond even geknuffeld. Het is wel een kleine sodemieter hoor Haha! maar een heel lief ventje want absoluut niet bang is. Hij wou ons zo opzij duwen en de stal uitrennen Haha! Ben blij dat het zo goed is afgelopen en hij weer lekker op stal is. Uitkijken met de wormenkuren in het vervolg he Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 12:30

ja met de wormenkuur moet ik nu zeker uit gaan kijken.

ik heb ze vandaag binnen gehouden met dit rot weer
had ze om 8uur buiten staan en om half 10 maar weer van het land want het was in de verte aan het licht flitsen en regenen dus hoppa weer naar binnen (pascha is namelijk bang voor onweer)
en ik ook maar ik sta niet op het open veld en zij wel en moet er niet aan denken dat ze geraakt wordt door de bliksem Boos!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:21

Gelijk heb je Bren... ik wou dat ik ook nu naar stal kon om Bella binnen te halen... Verdrietig Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 13:23

Dabo schreef:
Gelijk heb je Bren... ik wou dat ik ook nu naar stal kon om Bella binnen te halen... Verdrietig Verdrietig

ik zat er vanochtend wel nog aan tedenken maar dacht van nee dat vindt ellen zeker niet goed Ach gut

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:29

we hebben ook maar besloten om die van ons binnen te houden.
Dat vind ik dus altijd t nadeel aan dag en nacht. Zo zielig dat ze nu buiten staan.

even offtopic: hoe gaat t nu met bella, ellen?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 14:21

Sinds gisteravond ben ik niet meer op stal geweest.. ik zit nu te wachten tot Ton thuiskomt, dan spring ik in mijn auto en kom ik eraan!
Gisteravond liep ze dus niet rad. Niet echt super kreupel, maar niet echt goed dus.
Rechts-voor wat vocht in haar knie, rechts-achter een verse wond. Links-voor dus nog die wond van vrijdag. Verdrietig Verdrietig

Brenda gaat Bella waarschijnlijk straks binnen halen, ligt eraan wie er het snelste is hahaha
maar ik heb al gezegd tegen Brenda dat zij zich niet zeiknat hoeft te laten regenen voor mijn paard hoor! Nu maar hopen dat Bella wel graag mee naar binnen gaat. Van de week dus neit he, 100x stoppen langs de weg... vermoeiend!

Wel blij dat het in elk geval met Bo weer oppietoppie gaat! Haha! Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:07

Ik heb Bo nu gezien! Wat een lekker ventje zeg! Haha!

Echt een knap kereltje waar je nog een aardige taak aa zal krijgen, wat een dondersteentje! Haha!

Prachtig kind heeft Pas, absoluut! Ja

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:53

Die van ons hebben gisteren ook binnengestaan en vandaag ook. Vind het weer gewoon even te slecht.

Dat was gisteren 2 vliegen in 1 klap Tal Haha! Springles gekeken en Bo gezien! Het is echt een droppie he! Omar vond hem ook erg lief en liep bijna achter Pasch en Bo de stal in Haha!

Hoe is het nu met Bella Ellen?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:31

Niet zo fantastisch, Annemiek. Ze zit zo duidelijk niet lekker in haar velletje, arm ding. En dan pijn aan 3 van de 4 pootjes.... Verdrietig Verdrietig
DA komt vanmiddag voor Bella en Raisa. Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:13

Ik zou Bella maar even binnenhouden dan en lekker vertroetelen Ach gut Hoop dat het snel beter met haar gaat en Raisa ook natuurlijk!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:41

jaa echt balen

laat even weten wat eruit is gekomen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:17

Bella is misschien spierbevangen, laten we hopen van niet. Vanavond kan ik bellen voor de uitslag....
Ik ben vandaag ff bij Pascha en Bo in de stal geweest, Brenda ging Pascha's manen trekken. Bo zo lief joh, wat is dat toch een schatje! hahaha

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:50

ow shiess ellen! Ik hoop het echt niet voor je !

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 23:52

Ik wil in dit topic niet teveel offtopic gaan, aangezien het Pascha's en Bo's topic is.. hihi Haha!

Ik schrijf elke dag een update op mijn site (van Narbella) en dan bij 'in de sloot'. Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:13

Omar stond gisteren ook met een dik en warm been op stal Huilen hij loopt niet echt kreupel of onregelmatig maar wel voorzichtig en dan vooral in de bochten en met draaien. Ik baal echt als een stekker en ben best ongerust.

Het lijkt de ziekenboeg wel zeg bij Taams Scheve mond