Kunnen we ook half uurtje later afspreken? Ik ben wel 10 uur op stal maar even kop koffie drinken

En bren heerlijk dat je paardjes weer naar huis komen zeg
 Ben echt heel erg blij voor je hoor! Ik zei toch dat het goed kwam 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben echt heel erg blij voor je hoor! Ik zei toch dat het goed kwam 

Met 'voor' en 'na' foto's hahaha

[/edit]                                                         

nu ik nog haha                                                         
 .
 Ik ben morgen op stal bij jullie om bij Annemieke haar springles te komen kijken, dus dan gluur ik ook even bij Bo naar binnen 

ben echt blij voor jullie ik schrok me dood toen je het vertelde 
  maar ben echt blij dat ze weer op stal staan... ik ben pas in de week van 13 auguatus weer eeven thuis en ik hoop als ik misschien een beetje tijd heb om mee te gaan 
 doeg en knuffelssss voor de paardsje (K)                                                         
 maar een heel lief ventje want absoluut niet bang is. Hij wou ons zo opzij duwen en de stal uitrennen  
 Ben blij dat het zo goed is afgelopen en hij weer lekker op stal is. Uitkijken met de wormenkuren in het vervolg he  

Dabo schreef:Gelijk heb je Bren... ik wou dat ik ook nu naar stal kon om Bella binnen te halen...![]()

Springles gekeken en Bo gezien! Het is echt een droppie he! Omar vond hem ook erg lief en liep bijna achter Pasch en Bo de stal in  

Hoop dat het snel beter met haar gaat en Raisa ook natuurlijk!                                                         

hij loopt niet echt kreupel of onregelmatig maar wel voorzichtig en dan vooral in de bochten en met draaien. Ik baal echt als een stekker en ben best ongerust.