Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desiree schreef:Heb intussen bijna je hele topic doorgelezen. Wat een verhaal zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat het moeilijker is zo'n beestje op te geven dan er voor te gaan. Ik zou dat ook doen. Stel dat hij geen rechte benen krijgt, is dat operatief dan niet beter te krijgen?
Wind schreef:Het gaat goed zeg!!
Zijn zijn achterbeentjes trouwens wel in orde?
Merilyn schreef:geweldig dat het zo goed gaat. Fighter moet het gewoon redden en het ziet er goed uit.
Ik denk dat je straks een hele grote boktmeeting krijgt Libke. Iedereen wil dit wondertje aanschouwen.
Desiree schreef:toch een opluchting dat te lezen! Maar goed dat het dan geen merrietje was!
libke schreef:Merilyn schreef:geweldig dat het zo goed gaat. Fighter moet het gewoon redden en het ziet er goed uit.
Ik denk dat je straks een hele grote boktmeeting krijgt Libke. Iedereen wil dit wondertje aanschouwen.
moet dan wel in de zomer : de bak en de weide zijn groot genoeg om iedereen te ontvangen ,moeten jullie wel naar Belgie komen![]()
![]()
Of moet er soms een Fighter -tour georganiseerd worden??
jollyjoker schreef:Enne kan ik alvast sperma reserveren voor Rebel??? Zij is dan ook 3 en dat kan wel wat leuks worden!