Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoert schreef:MarijeR schreef:Nog iets anders om tijdens het wachten naar te kijken, viewtopic.php?f=53&t=376037
Als het allemaal goed gaat, zijn Kyra en Fleur volgend jaar ook op de cam te zien, zij worden dit jaar voor het eerst gedekt
Had ik vanmiddag al gezien! Super foto's!
Kyra en Fleur zijn 3 jaar oud? Ik vind trouwens dat Fleur een mooi koppie heeft
krissie1985 schreef:wat een mooi veulen, allen jammer wij niks van gezien hebben
MarijeR schreef:Ja zij zijn 3 jaar. Sian is ook 3 maar ik wil haar eigenlijk een keer gaan verkopen dus dan is dekken niet zo handig.
Catrin is pas 2 en ik heb al genoeg om te dekken dus zij mag nog een jaartje puberen
Faniek schreef:krissie1985 schreef:wat een mooi veulen, allen jammer wij niks van gezien hebben
Daar baal ik dus ook telkens van de 3e merrie al..
Sjoert schreef:MarijeR schreef:Ja zij zijn 3 jaar. Sian is ook 3 maar ik wil haar eigenlijk een keer gaan verkopen dus dan is dekken niet zo handig.
Catrin is pas 2 en ik heb al genoeg om te dekken dus zij mag nog een jaartje puberen
In dat topic heb je geen foto van Kyra ofwel?
Staat die op je site? Dan neem ik wederom eens een kijkje.. Had je trouwens gezien dat ik weer eens op je update heb gereageerd?
MarijeR schreef:Kyra staat samen met Fleur op de foto. Ze heet eigenlijk Ceridwyn maar Kyra roept wat makkelijker
Kyra is trouwens een dochter van Copper (net als Catrin) en Fleur is een dochter van Macy
Ik heb vanmiddag nieuwe foto's bij de updates gezet. De merries zijn beeldvullend breed