Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 13:36

vandaag weer even mijn merrie op bijna 4 maanden dracht op de foto gezet. Het begint nu toch wel te groeien hoor, ze is nooit dik geweest....heeft altijd straks in haar velletje gezeten...

Afbeelding

Afbeelding

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:53

wauw wat een prachtige buikjes allemaal weer!
zal straks weer ff wat buik foto's van Hinke maken echt heerlijk om te zien. kreeg vandaag voor het eerst de vraag:is ze misschien drachtig *yes* anderen zien het ook ik ben niet gek haha

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 16:59

Ik moet het even kwijt, ben helemaal blij....ik ga zaterdag (geheel onverwacht!) op concours met "dikke buik Rilexta"! Ze liep afgelopen dinsdag zó fijn in de les dat mijn instructrice zei: goh, probeer of je binnenkort nog ergens een concoursje kan starten? En zo gezegd, zo geregeld: a.s. zaterdag, ons tweede concours dit jaar! En ook de laatste! Ik heb haar ergens in juni gestart en toen ging ze vol in de achteruit na het groeten! Lovers schatje! (153 ptn, 4 strafpunten) Nou goed, ben benieuwd hoe het zaterdag gaat! Mét dikke buik, mét springzadel (heb dres.zadel verkocht), zónder goede voorbereiding maar mét heel veel zin!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 17:18

Nou, heel, heel veel succes MissHIS!! En doe wel voorzichtig met d'r he?!

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:05

mooie buik heeft Solletje tog weer Hyper!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:17

MissSol schreef:
vandaag weer even mijn merrie op bijna 4 maanden dracht op de foto gezet. Het begint nu toch wel te groeien hoor, ze is nooit dik geweest....heeft altijd straks in haar velletje gezeten...

[image]

[image]

Heel mooi buikje hoor! Kwijl
vreya heeft ook al een buikje en is bijna 5 maanden, maar die heeft niet zoals jouw paard altijd strak in het velletje gezeten! Schijnheilig
Je ziet er dat er een veulen in zit, maar het gras speelt ook een rol in die buik! Bloos

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:45

MissSol schreef:

Met eerdere foto's in het topic kan je idd al goed verschil zien

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:00

jeddah schreef:
Nou, heel, heel veel succes MissHIS!! En doe wel voorzichtig met d'r he?!

Jaa uiteraard! Ik doe voorzichtiger met haar dan zij met mij! Ik werd echt bijna gelanceerd zonet, zo fris is ze! Ik laat wel weten hoe het is gegaan zaterdag!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:03

Springende buikfoto's op bokt na het weekend Knipoog ??

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:19

Met de eerdere foto's kun je idd al heel goed verschil zien!

Is het trouwens zo dat tegen de tijd dat merries gaan bevallen, ze gaan schuren? Als ik zo eens naar Copper kijk Rolleyes.. poeh, die had een kunstwerk van dr staart gemaakt daar bovenaan zeg Knipoog.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:42

Leuk, weer nieuwe dikke buiken! Ziet er goed uit. Haha!

Alvast succes MissHiss, Rilexta gaat zich amuseren dit weekend, pas maar op met haar overenthousiasme. Knipoog

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:50

Tinne schreef:
Is het trouwens zo dat tegen de tijd dat merries gaan bevallen, ze gaan schuren? Als ik zo eens naar Copper kijk Rolleyes.. poeh, die had een kunstwerk van dr staart gemaakt daar bovenaan zeg Knipoog.

Copper doet het altijd na een aantal maanden dracht Scheve mond
Niet eens echt schuren maar als ze op stal staat, staat ze vaak hele avonden met haar kont tegen de muur aan geleund. En zeker op het eind wiebelt ze erg heen en weer op haar achterbenen om die wat te ontlasten van het gewicht en dan krijg je zo'n plee-borstel effect Clown
Gelukkig is dat meteen over zodra het veulen eruit is. Dan heeft het weer zo'n half jaar om bij te groeien Haha!

Succes dit weekend MissHis, laat maar zien dat die drachtige mutsen toch nog wel wat kunnen Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:52

MarijeR schreef:
Copper doet het altijd na een aantal maanden dracht Scheve mond

Grappig dat je dat zegt. Pepsi is nl. momenteel ook vreselijk aan het schuren. En ze heeft zo'n prachtige volle staart Huilen !!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:55

Mac schreef:
Grappig dat je dat zegt. Pepsi is nl. momenteel ook vreselijk aan het schuren. En ze heeft zo'n prachtige volle staart Huilen !!

Sol zie ik tegenwoordig ook wel een staan schuren, voorheen nog nooit gezien bij der. D8 eerst dat ze misschien wat wormpjes had maar ze word goed ontwormt.....

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:59

Van doet het ook, ze gaat tegen de staldeur aan leunen. Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:41

Ivank ook... hmm.. doet ze neit van zomereczeem, want daar schuurt ze niet (meer) van...
Zouden we dan ook nog steeds zwanger zijn? Nagelbijten / Gniffelen
Haha!
Ik hoop het!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:51

wel leuk om allemaal kenmerken te herkennen.... zeker nu haar buikje ook begint te groeien heb ik geen twijfels meer...

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:54

Tinne schreef:
Ivank ook... hmm.. doet ze neit van zomereczeem, want daar schuurt ze niet (meer) van...
Zouden we dan ook nog steeds zwanger zijn? Nagelbijten / Gniffelen
Haha!
Ik hoop het!

jawel joh! Lachen
Meestal gaan onze ponny's vlak voor de bevalling ook schuren! Dan hebben ze daar waarschijnlijk jeuk
Dus als wij dat zien blijven we de hele dag kijken! Haha!

Nu jullie dat zeggen over dat schuren op vroege dracht komt we wel een beetje (te) bekend voor eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen
Voordat ze drachtig was had ze een mooie volle staart! Nu nog wel alleen is er bovenaan wat afgeschuurd, dat staat veel minder mooi... Huilen
Maargoed, je moet er iets voor over hebben he voor zo'n lief kleintje! Lovers Gaan ze later ook nog eens lekker aan de staart bijten Vork

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:02

oei, hopen dat Lowara dat trucje maar niet overneemt.. byebye maantjes Verward

Ik merk trouwens dat Lowara de laatste tijd ontzettend klef zit te doen zodra ze mij ziet. continue murmelen en begroeten (ook al doe ik 1 stap in haar richting) kroelen vind ze nu ineens heeeeerlijk en tjah, hoe zeg je dat, haar hele doen en laten is meer "vrolijk" zeg maar. Echt zo vaag. Zelfs m'n moeder (weet 0% iets van paarden) merkte het al op. hebben jullie dat ook?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:47

Hm, nee.. (nog) niet, maar ik denk dat dat ook bij mij pas zal komen als ze wat verder is..

Ivanka vind het trouwens wel heerlijk als ik een beetje aan dr uiers zit te masseren en te pulken Haha!. Dan gaat ze dr echt voor staan en doet ze dr achterbeen nog opzij ook, en dan kan ik echt alles met die uiers doen. Trekken (niet hard natuurlijk), krabben, masseren.. alles is heerlijk daar..
Is dat iets Ivanka-achtigs? Waarschijnlijk wel Clown (heeft ze namelijk altijd al gehad, al een aantal keer laten testen op een ontsteking daar ergens, maar is het niet, ze vind het gewoon lekker daar Haha!)

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 11:04

Tinne schreef:

Ivanka vind het trouwens wel heerlijk als ik een beetje aan dr uiers zit te masseren en te pulken Haha!. Dan gaat ze dr echt voor staan en doet ze dr achterbeen nog opzij ook, en dan kan ik echt alles met die uiers doen. Trekken (niet hard natuurlijk), krabben, masseren.. alles is heerlijk daar..
Is dat iets Ivanka-achtigs? Waarschijnlijk wel Clown (heeft ze namelijk altijd al gehad, al een aantal keer laten testen op een ontsteking daar ergens, maar is het niet, ze vind het gewoon lekker daar Haha!)

haha, gek paard heb jij Tong uitsteken
Onze paarden vinden het niet erg leuk!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 11:17

Van is altijd al een plakker en knuffeldoos (ook als ze niet drachtig is) , wat dat betreft is er nog niets veranderd. Haha!
Ze vind het heerlijk als ik tussen haar achterbenen aan de uier krab, gaat ze meewiebelen. Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 11:42

Tussen haar achterbenen ook ja Haha!. En meewiebelen doet ze ook, grappig gezicht is dat *LOL*

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:33

Ik moet zeggen dat al mijn merries (het zijn er wel 3 Knipoog ) het heerlijk vinden waneer ik hun uier schoonmaak!

In het begin vonden ze het maar niks, maar nu zijn ze eraan gewend en tilen ze vaak zelfs hun been voor me op en staan ze met zo'n strak bovenlipje ervan te genieten!!

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:39

He wat een leuk topic!

Ik zal van de week ook eens een foto van Hyp haar dikke buik maken. Ze is drachtig van Rhodium en we verwachten het veulen in april.