Ik wil ook een veulen!! Voorlopig moet ik het doen met spook tv:
Joto
Geplaatst: 07-03-17 20:28
Bij Marije is ook wat begonnen
Joto
Geplaatst: 07-03-17 20:32
Gefeliciteerd met deze knappe man Marije! Supersnel.. 4 minuten
Woogy
Geplaatst: 07-03-17 20:44
Tinniie wat een mooierd!!
Gefeliciteerd Marije!!
Fijn dat Jazzy weer naar huis kan!
Pris schiet nog niet op Staart kan al wel moeiteloos recht naar achteren, vanaf daar heb ik wel weerstand. Kontje wordt iiieeeets meer pudding, maar temperatuur blijft hoog en spenen leeg...Zucht 329 dagen en nog geen baby in zicht
Sorry voor de rest waar ik niet op heb gereageerd, na zo'n korte nacht en lange dag werken lukt het me niet op 6 pagina's te reageren
Liaan
Geplaatst: 07-03-17 20:44
Gefeliciteerd Marije!!
Setteli, fijn dat je een stukje kon lopen met Jazzy.
Woogy, staart op zijn rug zonder weerstand, is dat zwaar of kan je dat makkelijk met 1 hand doen?
Mooney Goed dat je de DA erbij hebt gehaald, beter een keertje teveel voor niets dan keer te laat.
Silly spannnend zeg ik ben benieuwd .. edit ahhhh wat een knap mooi mannetje zeg geveuliciteerd
carmuh pfff 5x ik zou helemaal de zenuwen ervan krijgen
Cynthia82 32 graden zoo lekker hoor totaal niet jaloers hier
Linda, idd voller uier, hopenlijk wacht ze nog eventjes. Wel leuk zon spikkeluier.
Oniekje mooie dame is wiske
Jolene en pien zien er goed uit spannend hoor
azara ze is idd niet heel erg dik , wanneer zou ze uitgerekend zijn?
Arianne welkom terug edit zooo 7 veulentjes dat word een dolle boel
Moratoetje welkom mooie merrie , en jeetje heftig ongeluk gelukkig nu alles weer oke, en leuk zo zon gewonnen dekking
Hinte wat is ze toch mooi
goed nieuws setteli duimen draaien
Tinnie gave foto zeg
haha dustinlover spooktv .. hopelijk spookt ze niet te lang voor je
gefelicteerd marije
Zoo en toen was ik weer bij..
Jill gaat nog zo zn gangetje alleen nu hebben er een paar paarden bij ons op stal schimmel ook 1 daarvan staat naast jill op de paddock , ben daar geloof ik niet heel gelukkig mee
Van camera's heb ik geen kaas van gegeten , wij gaan straks gewoon waken en we zien het wel.
Wow dames/heren jullie gaan hard in dit topic! Bedankt voor de leuke verwelkomings berichten Onze dames hebben beide zeer lange manen en de hengst ook. Gaaf om al jullie berichten te lezen, dit word mijn 2e veulen (zelf gefokt) voor Wiske het eerste en Maddy het 2e of 3e (weten we niet zeker want ze komt ook uit Engeland)
Weet iemand waar ik melkstrips kan halen?
Zoey_julia
Geplaatst: 07-03-17 21:15
Deel 2!! Jullie gaan echt snel! Faline wat is Hayley leuk! Je merries hebben al mooi buikjes. Chantall schattig stout lammetje en een hele mooi merrie! Caesar mooi foto's van je veulentje buiten! Suffie wat jammer dat je Luna moest verkopen, gelukkig staat ze nog wel dichtbij. Kabayo haha luie lady, wel slim bedacht van der. Linda2008 Jupi heeft al een mooi uier Pretty gelukkig is iedereen weer beter! Icecrystal mooie merries! Wat heeft Pien een mooie dikke buik! Jolyne heeft echt een hele lieve blik<3 Leuk Arianne! Welkom Moratoetje, knappe merrie! Hinte Wat een leuke pony's! Tinnie Shimmer kan al lekker racen Gefeliciteerd Marijer! Welkom Oniekje ivy_power89 Lykke is ook al lekker aan het verharen! Mooney gelukkig heeft de da je een beetje gerust kunnen stellen Silly1972 Gefeliciteerd! Wat is hij mooi bont! Setteli wat een goed nieuws!!
Ik lees voornamelijk alleen mee omdat mijn merrie nog enorm lang moet. Nog 137 dagen namelijk. Dus ik heb weinig interessants te melden meestal haha.
Voor iedereen met veulens gefeliciteerd!
Die van jou blijft een enorme knapperd silly!
Diegene nog moeten veel succes Ik zal bij iedere geboorte wel proberen te reageren. En eer Pandora nog maar zo'n 2/3 maanden moet zal ik actiever worden
*Stille meelezer kruipt even onder haar steen vandaan om het nieuwe topic in te luiden*
Hoewel ik niets meer heb om met jullie mee te praten, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om jullie toendertijd te verlaten Ik lees nog altijd dag in en dag uit met alle plezier met jullie mee, en leef nog altijd met jullie mee, in de goede en slechte tijden. Ik wil iedereen die ellende hebben gehad een hart onder de riem steken. En natuurlijk diegenen die al een veulentje hebben mogen ontvangen, graag feliciteren en natuurlijk nog veel geluk toewensen!
Wij zijn er inmiddels gelukkig al wat overheen gekomen dat Myrthe toen haar veulentje is verloren, jammer, maar helaas hoort dat erbij. Wel zijn alle voorbereidingen al getroffen en gaan wij het dit jaar met goede moed weer opnieuw proberen! Ik kom alweer helemaal in de veulenmood van al die geweldige veulentjes die hier voorbij komen
*kruipt weer onder haar steen *
Carmuh
Geplaatst: 07-03-17 22:14
Setteli...Wat fijn dat Jazzy de goede kant op gaat!! Nog even en ze kan mee naar huis.
Dutinlover....Heb net de slaapstand maar aan gezet haha hopen dat hij vanacht wat minder vaak af gaat.
Cynthia.....Dat klinkt we heeeeeeeel lekker daar!!
Kabayo....Lady maakt het zichzelf gewoon makkelijk met eten.
Esther.....Klopt heb hem nu ook op slaapstand staan, ze had hem afgelopen nacht voor het eerst om.
Pretty....Het was een pittig nachtje ja hahah maar ligt vooral bij mij hoor, eb altijd echt mijn slaap nodig om goede functioneren hahah. Fijn dat karin goed gaat en de anderen ook niet meer ziekig.
Manuela....Ik heb het alarm dus gehuurd vanaf 3 weken voor de uitgerekende datum, en breng hem terug zodra het veulen er is. Heb geen datum hoeven opgeven waarop ik hem terug zou brengen.
Azara....Die is inderdaad nog slank, hoe ver is ze nu?
Moratoetje.....Leuk, jij ook hier?! Jij zit ook in het oscar topic toch?
Tinnie....Wat een heeeeerlijke foto!!!
Oniekje...ik heb ze ook bij de minihorseshop besteld.
Silly.....Blijven spammen hoor
Nou hier dus net de geboortemelder op de slaapstand gezet, ben benieuwd hoe vaak hij vanacht af gaat. Uier was ook weer wat voller dan gisteren.