, überschattig meisje. Tja, ik weet het even niet meer hoor. De eerste ronde was in mei, toen is ze aan de hand gedekt, ik heb de dagen keurig bijgehouden en dat was een hele nette ronde. Toen ze thuis kwam was ik ervan overtuigd dat ze drachtig zou zijn omdat ze eigenlijk vrijwel meteen compleet anders was qua gedrag (lees: boos tegen alles wat paard is). Na de 18 dagen scan was ik ontzettend teleurgesteld dat het anders was, want ik wist het zeker. De scan was wel wat vreemd, omdat er wel een geel lichaam zat maar ook een ei in aanwas, dus de DA zei 90% zeker niet drachtig, breng maar weer naar de hengst. Dat gedaan en bij aankomst leek ze meteen hengstig te reageren op de hengst. Volgende dag haar aan de hand laten dekken, ze was wel heel fel tegen de hengst maar het lukte. Volgende dag weer heen, was ze woest op de hengst, moest er niks van hebben. Zo ging dat door en toen heb ik haar hengstig laten spuiten omdat ik er niks meer van snapte. Daarop is ze 3 weken achter elkaar soort van hengstig geweest en toen was ik er wel klaar mee dus ik heb haar weer opgehaald. Toen ze terug was weer ruim 18 dagen gewacht en laten scannen. De DA concludeerde dat ze net weer hengstig was geweest.