Ik heb schwarzwalders echt in m'n hart gesloten. Reed een ruintje(klein en compact voor het soort...eigenlijk té klein en té compact voor het soort hehe) en dat dier wilde zo graag lekker lopen, heerlijkheidje.
Mijn vriend is erbij, en die gaat samen met de buuf foto's en film maken terwijl ze met mij aan de lijn hangen...
Vientje
Geplaatst: 20-02-16 22:54
Ohhh driedubbel spannend hier!! Op naar veulies zien dames Althans, degenen die aan de tijd zijn dan
Ik heb deze week wat schrik gehad door Miep. Madame's punani was ineens slapjes, ze was knorrig en ik had het idee dat er wat nieuwe zucht voor haar uier zat donderdag. Dat lijkt me niet de bedoeling met nog 120 dagen tot uitgerekende datum Eea leek vandaag alweer aardig terug naar normaal gelukkig. En Miss Miep ging vandaag weer ouderwets hard met ons yogahalfuurtje dus volgens mij is Pinda weer braaf gesetteld
mariellev89
Geplaatst: 20-02-16 22:56
Nog een ego bericht ze is begonnen net net denk dat het over 1 a 2 uur er naast ligt in de topic in het onderschrift staat een link naar de livestream voor degene die willen kijken http://livestream.com/accounts/2544769/events/4794048
Laatst bijgewerkt door mariellev89 op 20-02-16 23:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Wauw dames!! Heel veel succes met de merries! Hopen op gezonde veulentjes!
Ennasil92
Geplaatst: 20-02-16 23:04
Hier nog steeds kleine pruimen die tieten van Misha
Ook vraag ik mezelf steeds meer af of ze daad weer wel drachtig is, want ik vind haar nog niet echt een babybuik hebben maar de DA kon in oktober het veulen wel duidelijk voelen.
De shet die erbij loopt is dikker, maar dat is een ruin :p