Knappe merrie! Vind de a welsh hengst ook erg leuk kwa kleur! Zou dat nog bijzondere kleurtjes kunnen opleveren?
Ennehhhh.... misschien is ze wel een knappe wilde hengst tegen gekomen tijdens haar wilde avontuurtje?
lifaya schreef:Ennehhhh.... misschien is ze wel een knappe wilde hengst tegen gekomen tijdens haar wilde avontuurtje? Stel je voor zeg!
Gefeliciteerd !!( en wat een mazzel inderdaad dat je een fototopic gemaakt hebt, anders was het tzt toch wel heel erg schrikken geweest!!!
Gefeliciteerd vind zo wel de hengst als de ruin heel mooi! Ben benieuwd wie de vader is en wanneer het veulen komt!
Ik vind het geweldig! En stiekem hoop ik dat je hengstje papa is. Ben er benieuwd wat voor apart veuliedaar uit komt!TS gefeliciteerd
Gefeliciteerd!Dus toch een lieve kleine uk in Elina haar buik!Stiekem hoop ik van de welsh a .... Denk dat er dan een bijzonder kleurtje uit komt gerold!
Oh lees net dat je dat net weet In ieder geval gefeliciteerd en ik ben benieuwd wat eruit komt! Prachtige merrie ook!
Gefeliciteerd! Betekend dit dat we mogen gaan gokken want dan gok ik op een zwart hengstje met 2 sokjes