ik weet niet hoelang ie al zit.das t jammere er van.laat dan maar vannacht komen,dan is hij of zij een maand voor m'n verjaardag geboren
suuzepuus
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-11 10:35
Nou..... daar zijn we het nog niet over eens.....
De dochter van mn vriend wil hem Puck noemen maar dat vind ik meer iest voor een shetland merrie. Als er straks een stoere hengst van 1.55 voor je staat vind ik puck nou niet bepaald een stoere naam....
Suggesties?? (mijn voorkeur gaat uit naar Bram)
@Ellie.... hij moet gisterenochtend komen!!! (liever gisteren dan vandaag toch??)
Ik ken ook al een shetlandermerrie met de naam Puk, dus dat is idd niet zo'n passende naam voor een stoere hengst! Dan ga ik mee met jouw eigen voorkeur, Bram, past wel bij 'm.
of Slodder omdat hij toch zo graag rollebolt of vuil is Neh,dat is ook niet stoer.Wat dacht je van Mick of Mack?Of iets speciaals als Rémoté of Mikley?:)Ik weetd at het rare namen zijn maar ik vind ze wel mooi... of Reckles of Dawn..Maar die laatste is misschien ook meer voor een merrie.Of Wish.Dat vind ik ook een mooie naam net als Suprise.Omdat het toch een verassinkje was
Nou, kom maar op!!! surprise vind ik niet leuk.... ik ben ook wel voor de namen met betekenis hoor, maar gewoon lekker hollands houd ik ook wel van! Het moet lekker uit te spreken zijn!