Sita ik heb echt heel veel respect voor je! Ik hoop dat je ons op de hoogte houd de komende maanden hoe het met hem gaat! Heb je al een naam eigenlijk?
renske_13
Geplaatst: 03-05-11 18:04
Lady_xx schreef:
Sita ik heb echt heel veel respect voor je! Ik hoop dat je ons op de hoogte houd de komende maanden hoe het met hem gaat! Heb je al een naam eigenlijk?
Hij heet Spirit
Bonnelover
Geplaatst: 03-05-11 18:08
Nou Spirit heeft ie zeker, heel veel succes!! Super hoe je het doet En natuurlijk ook heeeeeeel nieuwschierig naar foto's
Super meid! Ik wens je alle goeds en dat het maar uit mag groeien tot een nieuwe Totilas hihi.
Mutskke
Geplaatst: 03-05-11 18:23
GamblersCup schreef:
Ik zou een adres met een merrie met melk voor laten gaan op de fles.
helemaal mee eens!! ik heb een twee jarige (nu nog hengst) en is ook met de hand opgevoed maar ze worden er niet leuker op!! ik zou je ook aan raden zo gauw het veulen zelf gaat eten minder melk te geven en snel bij andere paarden in een groep te zetten!
wel super dat je het aan durft en heel veel succes!!!
blijf van mening dat het toch meer de opvoeding is dan het grootbrengen met de fles.... als je het paardje gewoon leert dat jij de baas bent en niet zijn mama en dat bepaalde dingen nou eenmaal niet mogen dan lukt het ook met een flessenkind wel hoor.... en ja het lijkt leuk als een veulen van 2 á 3 maanden oud zijn voorbeentjes op je schouders legt en je een knuffel geeft maar als je hem dit niet meteen afleert wil hij ook knuffelen als hij 3 jaar oud is en dan voelt het stukken minder leuk... gewoon vanaf het begin duidelijk zijn over wat wel en niet mag.
Veroontje_P
Geplaatst: 03-05-11 18:34
Wat goed om te lezen dat hij zo relaxt is dat ie lekker slaapt, hij gaat vast veel liefde krijgen. Zou inderdaad leuk zijn als je ons op de hoogte houdt!
Ps. Met moeders alles ok?
amyz
Geplaatst: 03-05-11 18:34
Hier nog een stille meelezer. Groot respect voor jou én voor alle andere mensen die ervoor hebben gezorgd dat dit veulen toch nog een kans krijgt.
Heel veel succes met m en ook ik ben natuurlijk mega benieuwd naar een foto
ammiedes
Geplaatst: 03-05-11 18:36
respect ! gelukkig zijn er ook heel veel goede mensen op bokt
Even snel het topic gelezen en echt heel veel succes Sita! Heel goed van je dat je dit veulentje op je wilt nemen..
En fijn dat hij lekker lag te slapen in de trailer Ben erg benieuwd naar een update..
Sita_
Geplaatst: 03-05-11 18:53
Zo, we zijn veilig thuisgekomen.. Hij heeft al contact gehad met mijn andere paarden en heb hem nu even op stal gezet zodat ik hem zijn fles kon geven. Nou, het is er eentje volgens het boekje, want hij slokte mooi 900 ml naar binnen op een paar minuutjes tijd..
Ik laat hem nu even bekomen en zet vanavond een van mijn merries in de box er naast zodat ze al contact kunnen hebben en dan zet ik ze morgenochtend bij elkaar op het land..
Foto's maak ik morgen, ben vanavond ook nog erg druk, dus jullie moeten nog even geduld hebben..