Hey Laffayette, Shamala was 327 dagen drachtig op donderdag... ongeveer 48 uur voor de bevalling had ze één melkdruppel, van dat harsen en zo heb ik niets gezien. Die banden werden slap en dan weer steviger... vulva stond wel ietsje open en ze zonderde zich overdag wat af van de andere paarden op de wei maar ook al 48 uur daarvoor... ze stampte heel veel, dat leken me voorweeën en ook naweeën (want het was daarna ook zo) ik heb ze ook slobber gegeven na de bevalling want merkte dat ze niet goed mestte, dat hielp heel goed... succes hè!!
yep hij staat zielig alleen in de wei en dat voor een jonge speelse hengst is niet zo leuk maar de kans is te groot dat de jaarling ook een hengstje de hechtingen er uit trek dus moet het maar even zo
nee nog niks!!!!! haha er hing vanmorgen flinke dikke witte melkdruppel aan haar spenen!!! denk vannacht:-) Ze is vandaag chagarijnig tegen de geiten. Ze kan er normaal alles van hebben... of zou het warme weer parten spelen? pfffff spannend Heb juist de stal in orde gemaakt en alles klaar gezet voor vanavond als ze op stal gaat.!
ik hoop het niet nee:-) Maar ze mag/moet wachten tot vanavond half 9 moet zo weg pffffff sh#t..
swoeky
Geplaatst: 24-04-11 14:10
laffayette schreef:
ik hoop het niet nee:-) Maar ze mag/moet wachten tot vanavond half 9 moet zo weg pffffff sh#t..
als jij terug komt ligt er een heel mooi gezond veulen naast
kainda
Geplaatst: 24-04-11 14:45
Oehh je gaat in zo'n spannend moment toch niet weg? Is er wel iemand bij je merrie?
Ik denk aan de foto's te zien dat de druppels nog harsjes zijn?
Nou veel succes en sterkte de komende uren
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-11 14:51
Tja ik MOET weg... er is iemand bij de merrie ja en ze heeft al een hele lange tijd harsjes gehad eerst geelig toen doorzichtig en nu is het wit! Dus is toch echt melk
ooehh die foto's zien er goed uit! bij nog niks! ik weet niet of het waar is maar ik heb ergens gelezen dat als je met je pony wandelt het veulen dan komt.