Even als snelle vraag tussendoor, hoe lang zit er meestal tussen een low en een high ? Heb daar nl helemaal geen verstand van en ben er erg nieuwschierig naar ?
Dat is heel verschillend. Soms kan er na een low binnen bv 3 minuten een high komen. Kan ook dat de low weer ingetrokken wordt omdat het toch niet doorzet. in dit geval is de merrie nu rustig, maar bijt op het hout en heeft veel melk en was vlak voor de low erg onrustig. Nu staat ze weer rustig dus kan alle kanten op.Soms staat er wel een dag een low voordat het veulen daadwerkelijk komt. Vaak is het wel goed ingeschat en vuelent de merrie vrij vlot.
Ok dankjewel voor de uitleg. heb namelijk zowel de hond als paar bij staan en vind de merrie nu inderdaad redelijk rustig.. hond wat onrustiger.
Marisje76
Geplaatst: 27-01-11 00:29
die merrie gaat echt voorlopig niks doen denk ik. dat dat vrouwtje die hond eens met rust laat dan zet het misschien door dan mis ik het wel want ik ga nu slapen
hmm dat gaat echt niet goed volgens mij... Is er iemand online die er meer verstand van heeft dan ik? (moet niet moeilijk zijn ) Ik vind het zo zielig!