Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:Vind het helemaal leuk ga je zeker even een pb sturen misschien over een week of 2 zodat hij wat op zijn plaatsje is, dan stuur ik u een pb over hoe en wat en of het goed is dat we dan komen en hoelaat we mogen komen enz.
Vind het echt heel leuk.
eppie38 schreef:kappiegirl schreef:Vind het helemaal leuk ga je zeker even een pb sturen misschien over een week of 2 zodat hij wat op zijn plaatsje is, dan stuur ik u een pb over hoe en wat en of het goed is dat we dan komen en hoelaat we mogen komen enz.
Vind het echt heel leuk.
Klinkt super, moet het wel eerst even overleggen me de Fam,Jansma he?
Enne als het oke is niet vergeten Billy een dikke knuf van zijn mams te geven.
O geen U hoor, pffff maak me oud
Ik houdt je op de hoogte enne nogmaals super super geweldig ben hier echt blij mee.
xyvonnex schreef:het is allemaal toch wel wat anders gegaan met mijn moederloos veulentje,
ik ga proberen om een nieuw bericht op te starten maar weet nog niet hoe dat moet.
maar wil zeker wel alvast kwijt dat het inderdaad om dat zielige veulentje gaat uit giethoorn.en ik alles zelf betaald heb.zijn pavo melkje en brokjes.moet alleen de dierenarts bellen wat die nog van me krijgt.en van die paardenmest had ik gelezen op internet en haar eigen veulen het ook zien eten van haar moeder.ene wat die koffiemelk bestreft heb ik zeer zeker niet gezegd.ik zal vannavond mijn kant van het verhaal vertellen.
beste eppie38 ik zal dus zelf mijn verhaal vertellen en zal niet heel erg in detail gaan en beloof ook niet je echte naam vertellen ik wil ook geen ruzie ofzo wat ik geloof ik toch al heb .maar het is toch wel beetje onterecht hoe je me afschildert.![]()
groetjes yvonne