Vienna zit op 112 dagen. Volgende week woensdag komt de veearts nog even langs voor laatste drachtigheidscontrole, maar ik ga er vanuit dat Baby Cool er nog gewoon zit.
toke: ja ze is alweer ruim 4 maanden, van 20 april. De tijd gaat idd heel hard, gister een nieuw halster voor haar gekocht, veulen halster pastte nog net op het laatste gaatje en dat vind ik dan weer niet netjes om zo mee te geven. Ik ben nu al zenuwachtig hoe het gaan zal. Zal ze zo de trailer oplopen? Zal het goed gaan bij de nieuwe eigenaar? Over sjanty maak ik me niet druk, die denkt toch alleen maar aan eten.....
nou niet heel ver, ik denk een klein half uurtje op de trailer. Ik zal me ook wel teveel zorgen maken ze is schaapmak en heel rustig dus het komt ook vast wel goed.
Ik moet zeggen dat dit toch een beetje gek leest voor mij
Ja, sorry ik kan er ook niets aan doen dat de fokker haar zo genoemd heeft , de vorige eigenaresse noemde haar Spicey, maar dat vind ik echt geen leuke naam..
Zucht, nogsteeds geen inet op m'n kamer, echt heel iritant. Maar met m'n merrie gaat het goed! Ze staat nu met nog een oud dametje op een weide met veel gras, samen gezellig teekransjes te hebben enzo. Met rijden gaat ookalweer beter, ze word weer een stuk soepeler, dus ik heb goede hoop dat ik madam voor dat ze " last" van d'r buik gaat krijgen wel weer in goede condietie heb zodat ze met d'r 21 jaar toch goed de bevalling in gaat! Maar ze zit nog maar op hmmmmm 78 dagen, dus ze heeft nog ff te gaan. Gelukkig is haar eetlust momenteel goed, en ik heb d;r nognooit zo vol gezien, lekkere laag spek op de ribben, dus dat komt helemaal goed!
nou weer even een melding hiervandaan. voor degenen die het niet weten: regina had bij de hengstenhouder snot gekregen, ze was besmet door een andere pony. toen ze naar huis kwam zou het over zijn, maar de volgende dag begon het toch weer, en ook hoestte ze veel. dus toen hebben we bij de dierenarts ventipulmin gehaald voor het hoesten. dit hielp wel, maar na de voorgeschreven 10 dagen was het toch nog niet over. dus na 3 dagen het aangekeken te hebben, toch de DA gebeld, die moest toch komen om te enten. hij heeft haar nagekeken en ze blijkt toch een of andere bacterie te hebben, dus nu heeft ze antibiotica en mag ze nog 10 dagen ventipulmin. nou, ik hoop maar dat ze er snel vanaf is, en dat ze dr baby laat zitten. ik vind dr zo zielig, met al dat snot en dat gehoest. als ik 's nachts eventjes wakker ben (lig ongeveer 50 meter van haar af) dan hoor ik haar ook wel eens hoesten dat vind ik dan zo zielig... ze zit nu trouwens op 38 dagen dracht!!!
iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen! @pauk: gefeliciteerd! @melina: mirna ziet er goed uit hoor! alleen idd nog niet zoveel te zien