Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voorbijgangers blijven stilstaan met hun auto/fiets om hem te bewonderen

) en dan nog uploaden..
Ze staat nu in de wei en ze gaat steeds staan alsof ze moet plassen maar dan komt er niks en dan blijft ze heel lang in deze houding staan
nee he niet weer... ik naar stal gereden rustig... kom ik in de stal, ligt ze er al zo goed als naast! Alleen het vlies (wat wel gescheurd was) zat nog over haar neus dus dat heb ik er even afgehaald. Na een kwartier deed ze al pogingen om te staan en ongeveer een half uur later stond ze. Het drinken ging wat moeizamer omdat de uier nog niet helemaal in werking was geschoten maar na 2 uurtjes ging ook dat vlekkeloos. Het is een behoorlijk bijdehandte dame, toen de dierenarts haar navel wilde joderen ging ze proberen te steigeren...
boefje.
). Ik ga zo weer naar stal maar eerst even eten! 
*
Ik zei geloof ik de 23ste he, dus ze mag nog even

Evy schreef:Alleen heb ik een naam verzonnen voor 't veulen als het een merrie wordt. Die naam heb ik al heeel lang in m'n hoofd.
Maar nu zag ik op een ander forum (voor fjorden) dat iemand anders die naam ook heeft...
Wat zouden jullie doen? Gewoon dezelfde naam aanhouden of veranderen? Ik denk dat ik het gewoon bij die naam laat... ik heb het al zó lang in m'n hoofd!![]()
*en dan zal je net zien dat het een hengst wordt*