[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:57

Heey,

De mijnes zit nu op 326 dagen, dus moet nog ruim 2 weekjes...
Ze bevalt meestal 3 dagen voordat ze uitgerekend is dus... Ik kan niet meer wachten, het is nu zulk lekker weer, ik zou het liefste lekker gaan rijden, maar ze heeft er echt geen puf voor :N
Ik heb er natuurlijk ook zin in om dat kleine hummeltje te zien !
Ik heb *schaam* geen `drachtigheidsfoto`s` van dit jaar, maar ik heb er wel 1 van haar dikheid vorig jaar Wat zou het worden?
Afbeelding
Groetjes, [***]

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:58

Oehhh nou drupt ze melk uit 2 tepels

Mijn zus is jarig.. dus ik heb geen tijd om op iedereen te gaan reageren. Sorry

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:04

Dat wordt em wel Marlijntuh

Succes!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:34

haha marlijntjuh ze word langzaam lek!

Gaefje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 18:55

tonie schreef:
Citaat:
="Gaefje"Ook ik behoor tot de wakers. Gister kegelde Gaefa (342 dagen nu) maar vandaag is er niks meer aan de hand. Het is haar eerste veulen. Eigenlijk verwacht ik vannacht nog niks, maar blijf voor de zekerheid toch maar slapen (in de trailer met de achterklep open richting wei). Andere wakers (en de rest) veel succes!!

En goed GESLAPEN?
Ja hoor heerlijk Te goed eigenlijk want Gaefa (en haar vriendin Kátina die ook al aan haar tijd is) hebben de hele nacht rustig lopen grazen.

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:25

iedereen met veulens gefeliciteerd. *o/*

Jolly kegelt yoepie zou het dan toch nog komen

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:27

oooh spannend allemaal!!

vandaag ook de veearts rekening gehad van Hinke haar avontuur... daar kan ik 3 keer van naar turkije en kom ik een heel erg eind met mijn spaarsessie voor een 2 paardstrailer
Ik ga geloof ik voorlopig op water en droog brood

Ods
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:41

Hallo allemaal! Kon het even niet meer volgen, nu in de spannende periode is het razend druk op het werk, als ik thuis ben is er ook genoeg te doen en dan ben ik echt te moe om te bokken, REUZE balen want ik babbel zo graag met jullie mee!!

Saffier hoe komt die stier daar nou weer? Die was toch weg?

Och Siggy, wat een knapperd!! Wat een lekker dier! Wat een bofkont ben je als je precies krijgt wat je wens was... WAUW dat willen we allemaal wel Geniet ervan Siggy!!

Tinkerloos ik had je in je eigen topic al gefeliciteerd maar hier ook!! SUPER en eindelijk is het hele lange wachten voorbij voor je!!

Oh WenK de spotlight staat nu op jou! Spannend joh!!!

Mac Wat heerlijk!! Dat is echt zo fijn, nu kunnen we eindelijk onze bekken ontspannen, toe maar Lee, je kan het best!

Quincy ik achte jou kansen ook heel hoog, jammer dat het niet heeft doorgezet, we gaan voor de volgende ronde, ook bij jou de spotlight erop!!

Heerlijk dat genieten Ylana je hebt er een paar SUPER dagen voor! Die merrie van jou kan ook best gaan zeg!

Ahh Pretty, hoe gaat het met pretty haar zoon? Voelt hij zich erg in de steek gelaten? Kan me voorstellen dat je het sneu voor hem vind hoor! Lief van je

Gefeliciteerd Dennis! Ik ben dol op schimmels

Marlijntjuh bij jou is het ook echt spannend, wat heerlijk!!! Voor jou.... een spotlight! Heerlijk toch als een merrie de signalen geeft?!

Niek123 nog eventje, het komt....echt! Vraag maar aan Tinkerloos

Balen Nimber gelukkig heb je Hinke nog, alleen dat al is onbetaalbaar!

Uums

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:45

Als klap op de vuurpijl... :/

Balen Nimber, maar ze heeft het overleefd en dat is echt

In november hebben we twee keer de VA bij een doodzieke Herc gehad en later twee keer de fysio. Die kosten, echt . Maar je wilt graag dat je knuf van z`n pijn afkomt, dus dat heb je er voor over. Uiteindelijk is na 4,5 maand(!) eindelijk geconstateerd wat paardlief eigenlijk had: een 'ordinaire' hoefzweer die lelijk naar binnen is geslagen. Dat werd overigens gelocaliseerd door onze hoefsmid, die voor twee consults en in totaal drie bekappingen 15 euro rekende(!!!).

Voortaan bel ik dus onze hoefsmid bij ieder l#llig pijntje dat ik zelf niet kan verklaren .

Sorry voor mijn o.t. reactie , het babynieuws hier is erg leuk!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:07

Hier de update van Snap.... vandaag 331 dagen, ze had rode oogjes van de vliegen En ze had zelfs een vliegenkapje op!

Maargoed, ze is er dichtbij, haar tut is goed ontspannen, haar banden zijn blubber en het uier komt aardig in de buurt, ik ben benieuwd welke dag ze uitkiest

Afbeelding

En haar uier....
Afbeelding

Hoeven we ons niet voor te schamen toch?

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:27

Hoef je je zeker niet voor te schamen Ods! Ziet er echt super uit
De 3e zak is nou ook weg of niet?!

Miss staat op stal en de melk spuit met straaltjes uit haar uiers
En eigenlijk was ik aan het bbqen Kwam alleen kijken of er hier nog iets spannends gebeurde

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:34

Dank je Marlijntjuh! Inderdaad de derde zak is weg! Volgens de veearts was het een vorm van zucht, eerst dachten ze een gesprongen adertje maar gezien het kwam en ging met de andere zuchtplekken is zijn vermoeden aangepast .

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:17

Oh jeetje, Snappie is ook aan het schuren geslagen??? Wat zonder van haar staart!

WenK en Marlijntjuh in d enek-aan-nek race!!! Dat MOET er vannacht van komen. Go Go Go !!!

Ja, als de paardjes iets mankeren, dan trek je knip maar open! Maar als het dan maar goed afloopt, dan heb je het er allemaal graag voor over (ik spreek even voor mezelfd )

Welkom Niek en Freia. Consekwenties van dit topic zijn duidelijk, hoop ik ... ??? Er is hier nog geen merrie op tijd bevallen .

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:20

NEEEEEEEEEEEEEEE Mac!! Snap heeft een vlecht van onder tot boven! Ik doe het heel losjes en met het zwiepen naar de vliegen gaat hij was lossig

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:28

Oh, gelukkig maar! Ben met Lee al druk aan het smeren tegen de jeuk!

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:29

Siggy, Tinkerloos en Dennis: Nogmaals van harte gefeliciteerd, ik heb al in jullie topics gereageerd, stuk voor stuk super gave veulens!!

Marlijn: Dank je, Bijou is vandaag idd 1 jaar geworden, wat leuk dat je dat nog weet!!
Jij gefeliciteerd met je zus! En je lekkende merrie

Wenk: Die gaat ook rap zeg!! Gaat vast niet lang meer duren, alvast succes!

Ods: Ze ziet er weer super uit Uier gaat ook de goede kant op zo te zien, ik word steeds benieuwder

merel1618

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:30

allereerst iedereen gefeliciteerd met de geboren veulens, wat een schatten allemaal.

en nu wenk en marlijntjuh bijna zover met hun dames

hier beginnen de twijfels toe te slaan, faye is behoorlijk dik geworden maar heeft nog bijna geen uier ontwikkeling. (ze moet 24 juni bevallen)
ik ben nu bang dat er 2 inzitten, ik ga morgen de va laten kijken ik vertrouw het niks

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:36

Candy is 300 dagen drachtig

Ik vind het inmiddels behoorlijk spannend worden, nog 20 dagen te gaan dan kan ze gaan bevallen en nog 36 dagen voor de echte uitgerekend datum.

foto's van haar tietjes:
Afbeelding

Afbeelding

foto's van haar buik:

Afbeelding

Afbeelding

Ben van plan komende zaterdag nog een stapbuitenritje met haar te maken. Met in de bak rijden ben ik inmiddels gestopt (vind ze niets meer aan en loopt dan echt als een hoogdrachtige muts nog wat te sjokken).

Candy schuurt haar staart ook behoorlijk af. Daarom heb ik de bovenkant maar ingesmeerd met wat baby-olie (weet niet of dat helpt ?).

En als afsluiting iedereen gefeliciteerd met de veulens

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:39

Waaaaa, Tinkerloos lees net dat je veulentje Jinty (wat een schatje trouwens) pas na 364 dagen is geboren. Dan zou ik nog ruim twee maanden moeten wachten op mn veulen.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:43

Prince schreef:
Waaaaa, Tinkerloos lees net dat je veulentje Jinty (wat een schatje trouwens) pas na 364 dagen is geboren. Dan zou ik nog ruim twee maanden moeten wachten op mn veulen.

haha t kan erger hoor
en nu blijkt wederom dat een lange dracht niet automatisch een hengst betekend......

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:48

Hier gelukkig goed bericht. Jitske knapt langzamerhand weer wat op. Ze is vandaag voor het eerst met mams naar buiten geweest en ze heeft genoten van het mooie weer. Vanavond heeft ze in de stal een half uur tegen mij aan geknuffeld... Het is echt zo'n schatje

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:49

Prince schreef:

Heb ik goed nieuws voor je...maandag is er bij ons een kleine Wizard geboren op de 328 dagen. Candy is trouwens aardig rond geworden en heeft ook al wat uier.

Hier een foto van Wizkid.
Afbeelding

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:49

superfries schreef:
Hier gelukkig goed bericht. Jitske knapt langzamerhand weer wat op. Ze is vandaag voor het eerst met mams naar buiten geweest en ze heeft genoten van het mooie weer. Vanavond heeft ze in de stal een half uur tegen mij aan geknuffeld... Het is echt zo'n schatje

goed om te horen !!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:50

@ WenK: Spannend!!! En lekker dat je ff de middag hebt kunnen tutten........
@ Marlijntjuh: Bij jou ook spannend!! Ik hoop voor je dat na vanacht de slapenloze nachten over zijn......
@ Dennis: Gefeliciteerd!!! Wat een schatje!!
@ Tinkerloos: Is ze nou ook al dr buik kwijt?? (Zag ik dat goed???)
@ Ods: Nee de stier stond er nog. Maar Lady kwam naar het hek toe vanmiddag, dus ik heb d'r ff lekker gepoetst, en dr manen weer getrokken...... Daarna terug "gereden" naar het land..... Ze had er wel zin in, want ze ging uit zichzelf draven.....
Flap heeft nog geen haast denk ik..... Uier is niet om over naar huis te schrijven....
Verder nog wel leuk nieuws, heb vanmiddag met mn moeder ff naar een huis gekeken, zag er erg leuk uit... Zat ook een grote schuur bij daar kunnen stallen in, en er zit 4 Ha bij, en aan de overkant (kleine rustige, lees 3x in de week 1 auto) van de weg nog 6ha die te huren zijn..... We gaan morgen naar de bank....... Als alles goed gaat zouden we daar met zo'n 4/5 maanden in kunnen..... Dus ik hoop dat dat gaat lukken, want het was een erg leuke plek........

superfries schreef:

Gelukkig dat het al weer beter gaat!!

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:51

Mac schreef:
Oh jeetje, Snappie is ook aan het schuren geslagen??? Wat zonder van haar staart!

WenK en Marlijntjuh in d enek-aan-nek race!!! Dat MOET er vannacht van komen. Go Go Go !!!

Ja, als de paardjes iets mankeren, dan trek je knip maar open! Maar als het dan maar goed afloopt, dan heb je het er allemaal graag voor over (ik spreek even voor mezelfd )

Welkom Niek en Freia. Consekwenties van dit topic zijn duidelijk, hoop ik ... ??? Er is hier nog geen merrie op tijd bevallen .

Mythe was maar een half uur overtijd