Ik vind haar zoooooooooooooooooooooo dik!
Vandaag nog 6 weken tot 320 dagen dracht! Ik ga me dus niet druk maken als ze vanaf nu uier gaat ontwikkelen, althans dat neem ik me voor...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!!
.
) om bij de buitendeur te kunnen staan. De hint was duidelijk. Ze staan nu met zijn drieën in het windstille hoekje achter de loods van de buurman te schuilen ...
Heb er al helemaal zin in. Donderdag nog 2,5 maand!!
. Je zag d'r echt lopen van: "Dit vind ik niet leuk...nagoed...een sukkeldrafje kan ik ook nog wel even doen, maar zeker niet meer
"
).

jeddah schreef:Spannend Marije!!! Heb je ook foto's van de hengst gemaakt? Of is er een website waar we hem kunnen zien?
) maar dit is een foto uit een jaarboek.
? 
Tinne schreef::)) Ivanka had gisteren ook maar een viezelijk voorplukje idd. Echt van die dreadlocks, hardstikke vet en *ieuw*.. ik heb dat plukje verder maar met rust gelaten
.
Gitta, hoe gaat het nu met Jasmijn? Die had toch een peesblessure oid?
Ook haar uiers zijn al ietsjes dikker, maar de foto's daarvan zijn niet echt duidelijk

! Klinkt ernstig! 
Ze is echt al behoorlijk dik! 
Ik kan echt niet meer wachten! Ze is super rond en ze groeit nog steeds! Ik heb ook de eerste uierfoto gemaakt
Het is haast niets, alleen wat opgezet. Als je het vergelijkt met hoe ze het eerst had zie je echt wel duidelijk verschil! 

.