Inowa, gefeliciteerd

Wat een vreemde dromen komen er voorbij! Dan zie je maar weer hoe onbewust je er mee bezig bent. Laten we hopen dat die vreemde dromen allemaal bedrog zijn

astriidj, rustig gevoel kan dat geven he! Het blijft spannend, maar gewoon het idee dat je een melding krijgt is fijn.
mariellev89, heerlijke veulenfoto's! Toch fijn dat jullie er van kunnen genieten ondanks de nare situatie.
Nicole, ze blijft het spannend houden he...
Azara71, dat moet nog wel even, maar fijn dat je een begin ziet

pretty, beter te veel melk dan te weinig

jolandje, ze begint mooi uit te vouwen zeg

kiki1976, wanneer is ze ook al weer uitgerekend?
CubaLibre, we zijn allemaal heel nieuwsgierig! Ze maakt er vast wat extra moois van

Rowan, ben erg benieuwd naar de combi Amber x Vici!

Caesar, ziet er ook al uit als een goede voorbereiding.
Pretty, ik heb al eens eerder naar hem zitten kijken, vind Cassanova echt prachtig!
mijnlieverd, ooit hoop ik nog eens een mini in die kleur van je hengst te hebben, prachtig! Heerlijke relax foto´s

amyz, slim dat je toch nog even er mee bezig bent geweest. Scheelt misschien wel heel veel voor een volgende keer!
Arianne, lekker dikke buikjes. En wat een manen hebben ze zeg!
Mopjemop, super fijn dat het beter lijkt te gaan! Hopelijk mag hij heerlijk buiten van de zon gaan genieten

Merrie-hengst.. tja uiteraard heb ik wel een voorkeur, merrie. Hengsten houden hier is op het moment bijna niet te doen, dan moet ik echt het 1 en ander gaan verbouwen/veranderen met alle merries. Plus ik ben niet echt een hengsten iemand, geef mij die kattige merries maar

Maar inderdaad, zolang het allemaal maar goed geboren word, volledig gezond en merrie geen problemen ben ik helemaal gelukkig ongeacht kleur of geslacht. Natuurlijk heb ik mijn wensen, maar he die heeft iedereen wel