Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eerste merrie hier hengstig weer. Zo nog even dekken of kijken of ze dat al toelaat
oh en naar de paarden verhuizen, das echt een zaligheid
dan woon je binnenkort ook zo lekker 'vervelend'
als wij
tussen de dieren
Knolselder schreef:Hoe bedoel je nog 1 ronde, Fotsy?
We gaan nu naar ronde 3. Ik ben benieuwd. Ze stelden voor om eitje af te spuiten en met scannen op te volgen. Ik heb een weekend de tijd om daar over na te denken.
nu maar duimen voor ronde 3. 3 keer is scheeps recht!Cemlys schreef:Merrie voor de eerste keer gedekt vanavond. Gelukkig was ze al goed hengstig want voor hengst was het de eerste keer dus die klungelde eerst 5 keer. Mensen met hengst dekken jullie dagelijks of om de dag

Ehhmm.. baas.. Moet dit echt op de foto???
Serieus... wat is er mis met dit jaar??
Fotsy schreef:Knolselder schreef:Hoe bedoel je nog 1 ronde, Fotsy?
We gaan nu naar ronde 3. Ik ben benieuwd. Ze stelden voor om eitje af te spuiten en met scannen op te volgen. Ik heb een weekend de tijd om daar over na te denken.
ik bedoelde of je nog 1 keer gaat proberen of ga je nog verder door?
Ik hoor dat velen al bijna gaan stoppen, kwestie als ze hier niet drachtig zijn wat ik dan ga doen, nog 1 keer proberen of ?.
dus is ze die maandag dat ik haar hengstig zag meteen weer naar de hengst gegaan. Volgende dag scannen weer mooi ei van 5 is ook weer afgespoten. En die dag gedekt. 2 dagen later laten scanen of t ei weg was. En het ei was weg. Dus hoop zoooo dat t nu wel gelukt is! 26 juni wordt ze gescant. 

zeker een moeilijke beslissing in een korte tijd, elke hengst heeft wel iets wat ik graag wil en iets wat minder is, keuzes...

gelukkig is het goed gekomen!
Hoe gaat het met Dais? Doet ze al drachtig? 22ste scannen toch?