Het is ook niet zo dat ik mensen persoonlijk ken. Maar als ik ze bijvoorbeeld tegen kom in een topic en er leuk mee kan kletsen hebben ze wel al een streepje voor
Waarschijnlijk ga je met Ilya zeker zoveel stemmen halen als Lola vorig jaar
Wist niet dat je 2 keer kon stemmen per geslacht? Dan krijgt Ilya ook een stem, Vind hem ook wel knap gelukt en een leuke kruising, en ook omdat Katja altijd super vriendelijk is!
Ik stem niet meer want krijg zelf ook nooit stemmen.
oooo was vandaag bij de ruitershop (wat erg gevaarlijk is als er net een nieuwe pony is) en kon deze niet laten hangen. meisje die aagje krijgt zal hier erg blij mee zijn!
Ik stem ook niet, ik koos elk jaar de veulens die ik echt het best vond maar ik had nooit het gouden veulen eruit, dus voor mij teveel vriendjespolitiek.
Het is ook vriendjes politiek.. Ik heb een keer brons gehad toen was mijn veulen overleden.. (met 9 maanden geboren maar wel 3 dagen geleefd en heb ik hier bijgehouden toen). En met de dikste mama van bokt dat veulen Sunny Dit jaar ga ik met Rum mee doen, mijn Mini x KWPN
lisch
Geplaatst: 21-10-14 09:38
ik wou me ook graag weer melden! ieder jaar klets ik hier wel een tijdje mee soms actief en soms even een tijdje niet maar dat mag de pret niet drukken toch
dat het in 2015 maar weer gezonde en knappe veulens geboren mogen worden
ah waarom niet.. we hoeven toch niet alleen over drachten te kletsen
ik heb overigens ons veulen Jawaika ook opgegeven ieder jaar doe ik het eigenlijk wel weer mee maar idd vaak lange niet genoeg stemmen.. ik zag nu alweer veel leuke veulens die aangemeld waren en idd ik stem vaak op een veulen dat ik echt leuk vind maar als ik een bokker `ken` speelt het vaak ook wel wat mee hoor ik heb nu al wel een keuze bij de hengsten waar ik op stem maar het duur nog tot 2 november er komt vast nog genoeg leuks bij
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-10-14 11:03
Komt ieder jaar ook weer in het DB topic terug, de veulenverkiezing, en het is een HK-topic. Ik stem ieder jaar trouw, op het veulen wat ik het beste vind binnen een stamboek, of het mooist gebouwd vind (heb ook wel eens op een stamboekloze gestemd die gewoon perfect in elkaar zat). Zelf doe ik ook altijd mee, zal niet in de top 3 eindigen, want heb geen zielig verhaal en open nooit topics waardoor ik populair word onder de bokkers. Toch eindig ik meestal vrij hoog, met een 5de plek als top-positie in 2010 met Pepa, en daarmee voel ik me toch erg vereerd, dan weet ik dat ik toch goed bezig ben met mijn fokkerij, want dit zijn doorgaans de mensen die hetzelfde stemmen als ik, vaak zijn het ook mensen die ik totaal niet ken.
Fotsy
Geplaatst: 21-10-14 11:41
Maakt toch niet uit over wat we kletsen we zitten toch maar te wachten en af te tellen, zo gaat de tijd wat vlugger
De mijne niet hoor. Ondanks dat ze al bijna 125 dagen drachtig is. Zie je er nog niets aan
Eilinora
Geplaatst: 21-10-14 12:27
Pepper vandaag 166 dagen drachtig, weet ook al waar het veulen gebleven is.
Tinniie
Geplaatst: 21-10-14 12:38
De mijne is nu halfweg en ze heeft echt al een dikke buik, ik schrik er zelf van. Dit is haar tweede veulen en bij het eerste zag je de week voor de bevalling nog niet dat ze drachtig was. Iedereen zei toen 'daar zit echt niks in hoor' Maar een weekje stond deze knappe jongen erbij
Ze is wel altijd heel moeilijk dik te krijgen, pas vanaf dit jaar begint ze echt uit te vullen. Ze is vrij groot voor haar ras (1.62, terwijl de meeste paints/quarters tussen 1.45-1.60 zitten) Dus ze zal uitgegroeid zijn in de hoogte en nu hopelijk in de breedte gaan
Wat de veulenverkiezing betreft moet ik toch ook eerlijk zeggen dat ik ook altijd kies voor een veulen wiens topic ik gevolgd heb of ik een beetje 'ken'. Zo zal dit jaar Ilya Van SetEkol al zeker een stem krijgen van mij
Ooo leuk de veulenverkiezing!! Ik ga stemmen. Viky had gisteren helaas wéér koliek. Begon als een kramp dacht de DA en later toen hij terug moest komen omdat het nog niet ging had ze toch weer gasvorming. Iemand ervaring hiermee? Kan het mede door het veulen komen? Ze heeft in de jaren hiervoor nog nooit koliek gehad dus ik ben een beetje verbaasd. Gisteren zijn ze wel voor het eerst binnen gebleven weer na een tijdje weer op de wei te hebben gestaan. Dat kan natuurlijk ook mee hebben gewerkt. ik baal er wel van want al die zooi die er in gespoten wordt lijkt me ook niet super prettig voor het veulen...