Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loveslimpie schreef:Niet alleen Yildiz, als er een ander paardje dicht in de buurt staat, kan dat ook prima. Het liefste volg ik 3 paarden/pony's
En als degene die mee willen doen voor de 9 maanden drachtig mij even een pb willen sturen? Dan leg ik het even duidelijk uit, Uit ervaring weet ik dat het niet handig is als ik dat in het topic zet..
ponyparadijs schreef:Setteli ook ik heb toen een opmerking gemaakt over de keuze.
Niet omdat je voor een D koos maar wel de combinatie van bloed waar ik mijn vraagteken bij zet.
Maar iedereen trekt zijn eigen plan
MarijeR schreef:AZ, hoe is het met Aziza?
Ik denk dat ik volgend jaar geen veulens show. Maximale afstand om veulens mee te nemen na het afspenen is voor mij zo'n 4 uur en ik gok dat het EK verder rijden is.
Dit jaar was het dichtbij en heb ik 4 veulens geshowd.
Jaarlingen gaan wel naar de shows, vind ik ook veel leuker dan veulens showen want dat vind ik eerlijk gezegd niets.
Bij ons moeten ze zonder moeder de ring in en lang stil staan en je bent sowieso een heel weekend met ze op pad. Dat vind ik alle stress voor veulens eigenlijk niet waard. Een keer een dag op pad met de moeder erbij zoals op een keuring geeft een stuk minder stress natuurlijk.
ponyparadijs schreef:Ik denk dat je met Don Cremello inderdaad een betere combi met je merrie hebt.
Commercieel was de combinatie met Power and Paint inderdaad.
Van deze combi verwacht ik eigenlijk meer dan de P&P combi hahaha.
Ga je deze inschrijven bij het NRPS? En heb je Phoebe ook bij het NRPS?
Wie heeft plannen om met veulens naar de keuring te gaan?