Zal een rustig veulentje zijn dan zekers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hera schreef:ja, uitwendige echo kan wel, maar inwendig niet meer. Dat bedoelde ik ook.
Eefiepeefie: onze merries zijn op dezelfde dag uitgeteld! Spannend! Hier dus 188 dagen vandaag

Misschien omdat ik stiekem al maanden niet meer kan wachten tot het kleintje er is!
) 
LET OP: je moet wel de datum ingeven met de maand eerst dus bv vandaag is dan 11/09/2011 prada schreef:@SteffieA: mijn vorige merrie was ook de tweede dracht minder gezellig. En wat leuk nog een merrie drachtig van Charmeur ( we zullen niet de enige zijn!)
nl op de uitrekendatum ook veulenen.
vind dat altijd maar niks....

, Indira zou daar wel een kans voor maken en evt Greta.. Ligt er net aan hoe ze de pet er naar heeft staan.
Ben benieuwd of veulie nog zin heeft om uberhaupt te blijven zitten na al die onzin.
Hoewel het niet helemaal zonder slag of stoot ging, de hackney is vorig jaar pas gecastreerd en meent dat ie nog steeds een beetje hengst is, en Neon is natuurlijk een drachtige merrie. Voordeel is wel dat die hackney nu mooi zijn streken kwijt raakt.