Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het zijn geiten...met lammetjes. 

Citaat:OMG Thank You SOOOO much everyone!! I had no idea so many people would be up watching!
Yes, you can post the recording. Smiley Thank You for doing it!
Seven had 2 bucks and then a WONDERFUL DOE that I have been waiting a while for. YAY!!!! I had no idea she had triplets in there!!
NOW get ready for this... Ligs are just about gone on both Ruffian and Bingo... so TWO more does to go today. I am going to grab a quick nap and once the placenta passes Ruffian will go in Seven's stall.

2 van de geitjes zijn op dit moment op moeders oor aan het sabbelen.Teigetje008 schreef:Cam 1 & 2 Nonee due Feb 24th, Full bag, ready to go. Cam 4 Charlot due Feb 12th all signs are a go. Help us keep watch
Iris82 schreef:NOW get ready for this... Ligs are just about gone on both Ruffian and Bingo... so TWO more does to go today. I am going to grab a quick nap and once the placenta passes Ruffian will go in Seven's stall.
Jethafa schreef:Ahh ik heb het al geloof ik. Wat een huge geiten!!
anneliesdj schreef:Teigetje008 schreef:Cam 1 & 2 Nonee due Feb 24th, Full bag, ready to go. Cam 4 Charlot due Feb 12th all signs are a go. Help us keep watch
Kunnen ze die niet beter omdraaien dan, aangezien Charlot wss eerst gaat.Iris82 schreef:NOW get ready for this... Ligs are just about gone on both Ruffian and Bingo... so TWO more does to go today. I am going to grab a quick nap and once the placenta passes Ruffian will go in Seven's stall.
Wat zijn ligs?
Enige wat ik kan verzinnen is ligamenten maar waarom de bevalling perse begonnen moet zijn wanneer die weg zijn...?

Teigetje008 schreef:anneliesdj schreef:
Wat zijn ligs?
Enige wat ik kan verzinnen is ligamenten maar waarom de bevalling perse begonnen moet zijn wanneer die weg zijn...?
"ligs" zijn banden. In een bekken heb je banden, die zijn normaal strak en houden alles bij elkaar. Als een merrie richting bevallen gaat, verslappen de banden zodat het bekken wat kan bewegen. Meestal gaat ze dan ook wat waggelen, maar hoeft niet.