stunning schreef:Is dat ernstig dat het er nog aanzit? Ik heb er maar niet aangezeten, dadelijk doet het hem pijn..
Hij is 11 dagen oud zie ik? Dat stukje valt er vanzelf af.
Gewoon niet aan zitten en het doet hem geen pijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Het is mijn eerste veulen, dus heb van dat soort dingen nog niet zoveel verstand
. Al_Zawraa schreef:Dat is geen probleem hoor stunning, bij Rahnanah zit dat uitstekende stukje er ook nog steeds, en die is al ruim 2 maanden oud. Het valt er vanzelf af.
Nu weet ik ook weer waarom ik haar dek zo lang opgehouden had.
Staleigenaar vroeg waarom ik haar staart ingevlochten had, is eigenlijk het eerste jaar dat ik dat doe. Maar die bloederige zooi in een witte staart ziet er ook niet uit. Toen de vraag wanneer het veulen dan moest komen....hij telt zelf altijd 11 maanden, dus ik heb gezegd dat ze over 1,5 week aan de tijd zit (hoewel ik zelf uitga van wat langer). Oeps, ze schrokken wel een beetje dat het al zo dichtbij was. Hij komt nu ook in actie om de wei opnieuw af te maken, alle draad ligt eruit op dit moment. En dan mag Neon binnenkort eindelijk de wei op, en ook komt mijn wens uit, want ze komt samen met mijn andere schatje op de wei.
Mijn andere schatje is een hackney waar ik jaren wedstrijden mee gereden heb, hij is nu 22 jaar en sinds dit jaar met pensioen. Ik had echt gehoopt dat ze mooi samen de wei op konden, en dat gebeurd dus ook. Michael is ontzettend speels maar een watje, dus de eerste tijd zal hij wel afstand houden, en als het veulen ouder is kunnen die 2 mooi samen spelen op de wei.

en toen waren ze van wei verwisseld haha hek dicht gedaan en klaar is kees 

Dat wordt vannacht!!