Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:Iorr: het kan ook gebeuren dat ze er alsnog niet zeker van zijn, maar stel dat ze wel iets zien dan kun je vast maatregelen nemen/begeleiding regelen
jennyk schreef:Augurk: ah leuk dat je je hier meldt! Ik mistte je al![]()
![]()
We (nouja onze merrie's) lopen gelijk! Leuk hoor!
Nicole288 schreef:Hiboune: En? Het zag er veelbelovend uit gisteravond!
Suzanne: Goed gegroeid!
Diablo: Te rustig en niet meer liggen is wel weer een verandering om extra op te letten
Yashilha: zwarten en dus ook zwart bonten, worden niet met bruine/vos haren geboren, maar grijs. Het is dus wrs donker vos, of heeft ze echt zwart uitgroeiende manen? Is haar snoet al verhaard (neus/mond) en heb je daar een foto van? Meestal worden vosjes na het veulenhaar donkerder en het jaar erop na de wintervacht kunnen ze weer lichter zijn.
Inowa: Je komt dus wel nog bij icoliene, gelukkig maar. Waarom is de hengst gecastreerd?
Linda: Wat een leuke pony en al een knappe buik! Uiertje lijkt zo toch al en beetje gevuld? Of vertekend dat op de foto
Pauk: Idd een verschil en hij begint ook wat te glimmen, ziet er opeens minder droog uit dan de foto ervoor. Waak-ze
Iorr: Kan er niet een echo gedaan worden vanaf de buitenkant? Daar kun je mss al het een en ander aan zien qua ligging?
Knappe Zazu!
SunnyR: Haha, dat staat er wel apart zoMaar ik ben benieuwd naar de pb
Nicole288 schreef:Hiboune: En? Het zag er veelbelovend uit gisteravond!
Suzanne: Goed gegroeid!
Diablo: Te rustig en niet meer liggen is wel weer een verandering om extra op te letten
Yashilha: zwarten en dus ook zwart bonten, worden niet met bruine/vos haren geboren, maar grijs. Het is dus wrs donker vos, of heeft ze echt zwart uitgroeiende manen? Is haar snoet al verhaard (neus/mond) en heb je daar een foto van? Meestal worden vosjes na het veulenhaar donkerder en het jaar erop na de wintervacht kunnen ze weer lichter zijn.
Inowa: Je komt dus wel nog bij icoliene, gelukkig maar. Waarom is de hengst gecastreerd?
Linda: Wat een leuke pony en al een knappe buik! Uiertje lijkt zo toch al en beetje gevuld? Of vertekend dat op de foto
Pauk: Idd een verschil en hij begint ook wat te glimmen, ziet er opeens minder droog uit dan de foto ervoor. Waak-ze
Iorr: Kan er niet een echo gedaan worden vanaf de buitenkant? Daar kun je mss al het een en ander aan zien qua ligging?
Knappe Zazu!
SunnyR: Haha, dat staat er wel apart zoMaar ik ben benieuwd naar de pb
yashilha schreef:Pauk hoe is het bij jouw?
Iorrr schreef:TabeR schreef:Ior
dat lijkt me super zo kunnen we gewoon lekker doorkletsen, want volgendjaar is er geen veulen bij mijn merrie. want wil haar graag gaan rijden enzo.
maar misschien paardje van men zusje een keer en dan veulen voor ons zelf, want het veulen van mijn merrie is niet voor mij.
Ja zo bedoelde ik het ook! Gewoon dat het ook over enters/twenters ed mag gaan! Ik vind dit namelijk een erg gezellige groepje bokkers bij elkaar, die elkaars mening respecteren en die open staan voor andere ideeen en dat is wat ik verder een beetje mis bij bokt, vandaar dat ik eigenlijk alleen hier heel actief ben...