Ja haha dan gebeurd er vaak net wat haha als je onderweg naar bed bent .. Ja hier gaat het wel redelijk. Ja irri dat verspringen van de cam dus hou dat ding maar snel stil en poep die beeb eruit
Net zoals met die Nancy van rushwind heb ik ook al uren naar zitten staren en staat nog geen veulen bij lol
Kom ik aan met mijn zeer sneue op cam 1 en nog sneuere in het echt 0 hehehe. Wel veel op tv mja das toch weer net ff anders.
heb zojuist besloten nog één peukje te roken en dan ga ik toch echt naar bed, of er moet opeens iets gebeuren natuurlijk
Denk dat er bij dze merrie weinig kans in zit kan nog wel even duren denk ik .. Hopelijk komt er misschien nog een snelle tussen door haha.. Zo dat was toen erg met Citty .. Wat was dat zwaar
kannie schreef:pffff gaat ze staan schrapen...zal je altijd zien he Ja kannie je moest ook niet zeggen dat je zou gaan slapen want dan gaan ze je voor de gek houden hihi ..
best hoor, tis alweer 4 graden. Glad af en toe joh, nu alles smelt. Buiten deze merrie nog een ander waarvan jullie denken: aanzetten hoor?