Een moederloos veulen gaat helaas niet. Ik kwam ook gelijk met het idee. Maar nadat de dierenarts de melk had gecontroleerd. Bleek dat dit helaas niet gaat, ze had geen goede melk. Ik had haar een veulentje gegund, maar helaas...
Riv_Q
Geplaatst: 09-04-21 06:37
Ach nee, hier schrik ik helemaal van, verdorie! Krijg je net zoveel hoop nu haar uier een tijd stabiel was . Heel erg veel sterkte... wat een kleintje was het idd, maarja ook logisch als het niet goed doorvoed en nog zo jong was. Wild haar lichaam heeft toch iets raars gevoeld.. . Heel veel sterkte AM, is voor iedereen natuurlijk je grootste angst.
Knolselder, jij ook veel sterkte met het verlies
Olga89
Geplaatst: 09-04-21 06:42
Getverderrie (en nog wat scheldwoorden) wat een bericht AM! Dit is jou en wild thing zo niet gegund heel veel sterkte
Knolselder ook heel veel sterkte
Hier wachten we nog steeds op een veulen. Mevrouw was weer lekker aan het foppen, onrustig aan het doen
Onee AM. Wat sneu! Heel veel sterkte voor jou en wild thing. Die hoop dat ze richting veilig ging en toch loopt het nog mis.
Ook voor jou sterkte gewenst met verlies van je pony. Knolselder. Altijd moeilijk om eentje te laten gaan. 4 jaar geleden pracht pony moeten afgeven. Helaas was hij maar 12 jaar. Was misschien wel ‘maar’ een manege pony. Hij beet iedereen maar mij heeft hij nooit gebeten en altijd hinniken als hij mij zag. O wat heb ik gehuild voor hem. En nog steeds heel moeilijk er mee. 10 jaar in men leven.
Dit was hem.
Al_Zawraa
Geplaatst: 09-04-21 06:55
Ach AM, wat ontzettend klote! Ik had zo de hoop dat het goed af zou lopen nu het zoveel langer was blijven zitten.. Arme jij en Wild Thing.. Heel veel sterkte!
AM_Horses en Knolselder heel veel sterkte, dit zijn de kanten van de hobby die het minst leuk zijn
CharmFaith
Geplaatst: 09-04-21 06:59
Nee wat een nachtmerrie am.... het ging zo de goeie kant op met haar uier maar helaas was het van binnen dus toch al niet goed.... sterkte!!
Knolselder jij ook sterkte!
Bailey is weer in de race na 5 weken niks te hebben gedaan kwa uier is ze nu hard op weg ochtends aardig vol maar loopt het nog wel weg Da heeft toch een in schattings foutje gemaakt met eind februari
Am wat vervelend. Alle stress de laatste weken van de dracht en dan denk je dat het beter gaat en krijg je dit. Heel sneu. Klinkt misschien hard maar wellicht had ze zelf het gevoel dat het niet goed zat omdat ze een paar weken geleden begon te harsen?
Ach nee AM, wat naar zeg.. Arme Wild Thing en arme jij. Heel veel sterkte!
Knolselder, sterkte ook voor jou. Mooie leeftijd en ongetwijfeld een prachtleven gehad bij je, maar na zo'n tijd natuurlijk ook echt een deel van je leven. Lief koppie had hij!
Och AM nee toch, wat een sh*t. Na zo lang stressen nu dit. Heel veel sterkte, onwijs sneu zo
Knolselder ook heel veel sterkte, zo lang je maatje geweest, dat is een groot verlies
Iedereen nog bedankt voor de tips voor het buiten zetten. We gaan vandaag proberen om eerst het veulen de stal uit te doen en de merrie er dan achteraan.
Michelle5418
Geplaatst: 09-04-21 07:18
Ooh wat een naar bericht am.. vreselijk om mee te maken, en dat nadat het weer een tijdje oke ging. Heel veel sterkte
Laatst bijgewerkt door Michelle5418 op 09-04-21 07:18, in het totaal 1 keer bewerkt