De merries en oude ruin staan samen. EN veulentjes uiteraard. Hengsten en jonge hengstjes staan ook samen (en de vosse ruin op het moment)
Ik had de eerste cyclus met de palominobonte gedekt. Omdat ik nog twijfelde om met de vosse te dekken. Was een beetje tegen mijn principes om met een ongekeurde hengst te dekken waarvan de kans aanwezig was dat die nooit gekeurd kon worden.
Maar aangezien ze wel weer hengstig leek na 21 dagen, ben ik met de vosse hengst toch gaan dekken. Maar toen zijn ze ook 1x ontsnapt in de weide.
Dus ofwel heeft ze zich laten dekken terwijl ze drachtig was, ofwel is ze drachtig geraakt van die dag dat de hengsten wel eens zin hadden in een uitstapje merrieweide.
Maar gezien de dagen dracht, denk ik eerder het eerste.
Aangezien de vosse ondertussen ruin is (kopers waren wel op de hoogte dat het een ongekeurde hengst was), is het voor de kopers heel mooi uitgedraaid dat het van mijn palomino blijkt. Verrassing voor ons allemaal! Dus nu volop bezig met papierwerk in orde te brengen zodat dat mooie mannetje een stamboek heeft 
Allemaal puppies hier! Heel leuk, maar mij krijg je warmer met kittens
Laatst bijgewerkt door Knolselder op 17-06-16 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt