.

En mijn ontzettend wilde bijna 2 jarige hengst
.Ook ff snel wat foto's van gemaakt, hij lag daar zo lief
.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waren gisteren op grondwerk-les en toen stortte ze wat onhandig van de klep af. Thuis durfde ze toen bijna de trailer niet meer uit
die stomme hormonen ook.... dus maar even een paar korte sessies op de klep staan gedaan vanmorgen. Uiteindelijk liep ze er wel wat rustiger af gelukkig. Gelijk thuis de latjes van de klep gesloopt want die helpen ook niet en ik vond het toch al niks
dat iedereen een gezond veulen wil lijkt me inderdaad toch vanzelfsprekend!
bibi geniet nog even van haar zwangerschap, en jij? kan je tussendoor ook zelf beetje genieten?
Maar natuurlijk het belangrijkste dat het gezond is en met de merrie ook alles goed gaat (vind t wel heel spannend, ben benieuwd hoe is ze is als mama).
astriidj schreef:Marielle wat is Lexington al stoer!
Pretty wat hij harig zeg! En dat melksnoetje wat lief haha
En Jolandje mag ook foto's blijven spammen! Wordt helemaal blij van al die veulenfoto's.
Maroushka ze is echt mooi![]()
Geslacht hier ook stiekem wel een voorkeur. Ben ook nog niet uit de naam voor een hengstjeMaar natuurlijk het belangrijkste dat het gezond is en met de merrie ook alles goed gaat (vind t wel heel spannend, ben benieuwd hoe is ze is als mama).
Mijnlieverd wat een knappe hengst! Heeft Bibi al tekenen?
En voor BonnyDione nu hopelijk ook eindelijk schot in de zaak! Hoeveel dagen is ze nu over tijd?
Kijk hem trots toekijken.
Gelukkig ging het daarna weer
very nice!
mja helaas pindakaas
.
ze is rustig maar merk ook aan haar dat ze echt graag naar buiten wil. Morgen horen we het verlossende woord

'
!!'