Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wapper, mijn merrie, zit inmiddels op 5mnd/4dg dracht. Lange tijd is er weinig/niets te zien geweest en was ze zelfs eigenlijk wat aan de dunne kant... Maar nu begint de mini duidelijk zijn/haar plek op te eisen en begint Wapper een mooi buikje te krijgen. Echt leuk, je ziet het ook als ze een deken draagt, die bolt mooi op in de flanken
Zeeeeeeer blij mee dus! Maar goed, sinds de verhuizing op 1 juni zijn we inmiddels een paar maanden verder en heeft ze zo haar eigen idee gehad bij het concept "gezellig met andere merries in de wei". Ze heeft een verwonding gehad aan haar vulva -> antibiotica (Sulfatrim). Ze begon de andere merries te dekken als die hengstig waren, heeft dus wat klappen gehad van dames die daar niet van gediend waren en/of niet aan toe waren met als resultaat aan beide voorbenen aan de binnenkant van het bovenbeen een paar diepe wondjes (van die gemene kleine gaatjes die diep naar binnen ontsteken) -> antibiotica (Sulfatrim + zilversulfadine-zalf). 2,5 week geleden stond ze met acute rasp en Einschuss aan haar rechtervoorbeen op stal -> antibiotica (Sulfatrim). Het gaat lekker zal ik maar zeggen :-S
Ze reageerde best gevoelig op het scheerapparaat zodra ik daarmee bij haar liezen kwam of aan de achterkant onder de buik. Vorige jaren gaf ze daar nooit om dus het is leuk om dat soort veranderingen mee te maken. Nu ze die warme jas heeft uitgedaan kunnen we weer lekker doorgaan met conditiebehoud en gymnastiseren, zo lang ze haar ijverige zelf blijft, mag ze van mij aan het werk blijven.
Ik hoop dat de drachtige dames zich net zo prettig voelen als Wapper, het is een genot om haar te zien en met haar te werken maar hee, dat vindt elk baasje van zijn/haar eigen paard toch
ze ziet er nu al uit alsof ze een skippybal ingeslikt heeft
voor haar doen is ze al echt enorm en ze is niet eens op de helft nu

wie had dat ooit gedacht?
Liefde kan je soms niet leiden he
nicole, leuk te zien, heeft zowaar dezelfde buikvorm als mijn merrie soms, is toch wel geruststellend.
al vind ze alles al wel prima, zo lang ze maar aandacht krijgt

heb dan wel weer het genoemde 'kleurtje'. Het is wel waar dat het stemmen vaak op de gekke kruisingen/kleurtjes/ongelukjes/beste foto's gebeurt. Maar ik vind het meedoen wel leuk omdat ik zo trots ben