Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

Pauk schreef:@ Melanie20 Mooi buikje bij je pony.. Hoe lang heb je je merrie al?
Even reactie op je vraag: Waarom ik twijfel bij de 1e merrie?
Ze is bij 20 dagen half drachtig gescand en bij 5 weken niet meer..
Toch werd ze dikker en hebben we haar nog een keer laten scannen en opvoelen.. Helaas namen ze me aan de telefoon al niet serieus en stuurde een arts net uit de opleiding die het dus zelf nog niet kon.. Woorden als: Ik voel niets en ik zie niets werden vaak gezegd en was dus niet echt betrouwbaar.
Het verhaal met een rij cystes wat ze mij gaf heb ik dr voor gek verklaard en gezegt dat we zullen zien wie er gelijk heeft. Merrie wordt nog steeds dikker maar ik heb dus nog steeds geen zekerheid.
Rest van de paarden heeft het er vannacht redelijk vanaf gebracht.. Geen gewonden in ieder geval. Ze zijn inderdaad elk jaar plat gespoten maar dit jaar niet door gebrek aan tijd van mij.. we dachten dat het wel kon, helaas niet dus.

Pauk schreef:Lisa lijkt heel erg op een paardje wat wij zoek zijn.. Maar ze is het niet als je dr zelf beleerd heb
Omdat het opvoelen en het scannen de laatste keer zo lang heeft geduurd, heb ik besloten het niet nog een keer te laten doen. Of ze nou drachtig is of niet, Voor de merrie is het niet prettig als er zo in dr gewroet word en het kan nooit goed zijn.
Mocht ik nou wel gaan twijfelen, dan breng ik dr in april naar de hengst en wordt ze daar door de dierenarts onderzocht..(Daar heb ik wel vertrouwen in!)
alles perfect bla bla...

(iedereen zijn idee natuurlijk
en ik ken dr ook helemaal niks van
)
en dat terwijl wij hier in the middle of nowwhere wonene
ben toch naar buiten gesneld bij de paarden. Angel vond het allemaal reuzeinteressant (die vind ook een rakelings overvliegende gasgevende luchtballon interessant
) volbloed van mn mams bleef stoicijns en Tinkerbell die heeft zich helemaal achterin haar 5m lange stal verschanst met een gezicht van "jesus wat een gedoe hier" 
maar viel al met al goed mee. Volgend jaar is hij er vast al aan gewend
Nog 69 dagen voor Angel

Mooie buik heeft ze hoor! Ik vind dat ze erg mooi draagt

Mijn merries hebben het ook.
Altijd leuk, als het buikstaren een beetje de moeite waard is 

Dan moet Miss nog 169 dagen als het goed is.. 
Maar die kan op de plek waar hij nu staat de merries ook niet zien, dus ik snap goed dat hij het dan wat eng vind.. Dus ik ben lekker bij hem gaan staan en toen vond hij het allemaal wel prima
) dus das voor morgen 

en van die tweeling heb ik net recente foto's binnen gekregen 
mijn premie voor veulen is net zoveel is die van jou alleen mijn verzekerde waarde is niet zo hoog als die bij 
Maseike schreef:@ krackertjemijn premie voor veulen is net zoveel is die van jou alleen mijn verzekerde waarde is niet zo hoog als die bij
En blijft maar paar dagen na geboorte en dan krijgt veulen eigen polis.
Zou graag willen weten wij jij jou ongeboren vrucht nu verzekerd ???
dan weet ik genoeg als het veulen eigen polis gaat krijgen,niet waar mama zit maar ergens anders!!!